Tijdelijke onthaalmedewerker (opstart zsm - eind december)

Categorie : administratie

Onthaalmedewerker

Als onthaalmedewerker ben jij het eerste aanspreekpunt voor zowel collega’s als bezoekers. Je zorgt voor een warm en professioneel onthaal en neemt daarnaast verschillende administratieve taken op jou. 

Jouw takenpakket:

  • Beantwoorden van inkomende telefonische oproepen en deze correct doorschakelen of een boodschap noteren indien nodig.

  • Behandelen van de binnenkomende post en dagelijks de brievenbus controleren.

  • Meldingen en vragen over o.a. signalisatie of facturen correct doorgeven aan de bevoegde dienst.

  • Ontvangen van bezoekers, inschrijven, voorzien van een badge en hen eventueel iets te drinken aanbieden.

  • Vergaderzalen reserveren en erop toezien dat deze netjes worden achtergelaten.

  • Beheer van de algemene mailbox: inkomende mails sorteren en doorsturen naar de juiste interne dienst.

  • Tweewekelijks fruit bestellen en broodjes bestellen op aanvraag.


Profiel

  • Ervaring als onthaalmedewerker is een pluspunt.

  • Je spreekt vlot Nederlands, Frans en Engels. Kennis van het Duits is een extra troef.

  • Je bent vertrouwd met het MS Office-pakket.

  • Je kan goed omgaan met stress, werkt zelfstandig en weet prioriteiten te stellen.


Info

Datum opdracht : 15-10-2025
Regio : Oost-Vlaanderen
Plaats : Wondelgem
Duur project : > 4 weken
Locatie : 100% op kantoor freelancer
Status : Open

Profiel :

Contact

Voor meer info over deze job