Voor onze klant, een heel boeiend bedrijf actief in een interessante sector, zoeken wij een freelancer die ervaring heeft met administratie, facturatie en rapportering, op lange termijn.
Dit betreft een invulling van 16 uur per week, in het begin te werken in 2 volle dagen .
Takenpakket:
1/ Administratie en facturatie:
- Beheer van de mailbox facturatie
- Aankopen opvolgen en grondstofverbruiken in kaart brengen
- Aankopen uit China: opvolging proforma’s en voorschotbetalingen
2/ Financieel beheer:
- Openstaande klanten opvolgen
- Betalingen voorbereiden en betaalbestanden klaarzetten
- Simpele cashflowplanning opstellen
- Controle VISA-bonnetjes
3/ Rapportering en overleg: maandelijkse deelname aan de bespreking van de rapportages van de accountant en notuleren/bewaken van de actiepunten
Belangrijk:
- Opstart met 2 volle dagen per week, flexibiliteit gevraagd volgens de workload (te werken dagen liefst op maandag en vrijdag maar onderling bespreekbaar)
- Eigen laptop en smartphone te voorzien
- Kennis van Exact Online = sterk pluspunt
Profiel:
- zelfstandig kunnen werken en zelfzeker zijn
- argumenteren en onderbouwen van gebrachte rapportering
- overzicht bewaren en structuur brengen in de financiële administratie
- gemiddelde kennis van FR/ENG is aangewezen (inhoudelijk mails kunnen begrijpen)
Info
Datum opdracht :15-10-2025
Regio :West-Vlaanderen
Plaats :Heule
Duur project :> 4 weken
Locatie :100% werken bij klant
Status :Open
Profiel :
Contact
Voor meer info over deze job
Enkel betalende leden hebben directe toegang to de gegevens van opdrachtgevers.