Administratie | Events | Ondersteuning | Remote

Categorie : administratie

Voor onze klant, een zeer interessante speler, zoeken wij een organisatorisch sterke administratieve freelancer op lange termijn ! Opstart voor 21 Oktober' 25.


Takenpakket:

  • - Factuurbeheer: inkomende facturen controleren, uitgaande facturatie.
  • - Eventondersteuning (ca. 2 keer per jaar): locatie, uitnodigingen, logistiek regelen.
  • - Ledencommunicatie.
  • - Strategiemeetings meevolgen.
  • - Allround back-office support.
Belangrijk: 

  • - Draaiboeken aanwezig in functie van opname takenpakket.
  • - Kennis ClearFacts = pluspunt. 
  • - Remote met wekelijkse check-in / 1 moment per week van gemiddeld 2 à 3 uur.
  • - 1-2-3 on site dagen per event/strategy-meeting (piekmomenten met meer uren).
  • - 3-tal dagen aanwezigheid op de buitenlandse events (2 per jaar).
  • - Deze events vinden plaats in het buitenland, bijvoorbeeld Luxemburg, Milaan, Frankfurt, ...

Gevraagd Profiel: 

  • - Sterk organisatorisch vermogen, accuraat en proactief.
  • - Uitstekende communicatieve vaardigheden, gevoel voor klant- en ledenservice.
  • - Flexibel inzetbaar, ook buiten reguliere kantoortijden bij piekdrukte of events.
  • - Persoonlijkheid: hands-on, ondernemend én dienstverlenend ingesteld.
  • - Affiniteit met de automotive-sector of interesse om zich daarin snel in te werken.
  • - Stressbestendig in piekperiodes en behouden van het overzicht.
  • - Iemand die 'added value' biedt.
  • - De voertaal is ENGELS - heel vlot in Engels kunnen communiceren. 

Deze job is reeds afgesloten!

Contact

Voor meer info over deze job