Voor onze klant zoeken wij een administratief sterke freelancer die onze klant tijdelijk zal ondersteunen op de commerciële binnendienst, graag voltijds, minimum 4/5, in afwachting van een vaste aanwerving.
Deze opdracht zal minimum enkele maanden lopen.
Takenpakket:
- Je staat in voor ondersteuning op de commerciële binnendienst.
- Je staat continu in telefonisch contact met KMO’s en grote bedrijven: je geeft info over de parken en onze producten, beantwoordt vragen en plant afspraken in voor de account managers.
- Je verleent administratieve assistentie aan de account managers: voorbereiden van offertes, opstellen van contracten, versturen van informatie, opvolgen van emailverkeer, etc.
- Reserveringen en verkooporders verwerk je nauwgezet in het reservatieprogramma.
- Je communiceert vlot met de andere interne afdelingen die betrokken zijn bij de groepsreserveringen en evenementen voor bedrijven.
- Je onderhoudt het CRM-systeem ter ondersteuning van de account managers.
- In samenwerking met de boekhouding volg je de betalingen en facturatie op.
Belangrijk:
- Je spreekt en schrijft vloeiend Nederlands en goed Frans.
- Je beschikt zowel schriftelijk als telefonische over vlotte commerciële vaardigheden en bent een professionele gesprekspartner.
- Je toont een sterk teamgevoel en biedt graag af en toe ondersteuning aan je collega’s.
- Je blijft rustig en veerkrachtig bij eventuele werkpieken.
- Je bent een dynamisch en enthousiast persoon die snel kan schakelen tussen verschillende taken.
Info
Datum opdracht :03-10-2025
Regio :West-Vlaanderen
Plaats :Ieper
Duur project :> 4 weken
Locatie :100% werken bij klant
Status :Open
Profiel :
Contact
Voor meer info over deze job
Enkel betalende leden hebben directe toegang to de gegevens van opdrachtgevers.