Management Assistant | Wingene

Categorie : administratie

Voor onze klant zoeken wij een tijdelijke freelance collega 'Management Assistant' om het management te ondersteunen. Je zal de taken overnemen van een collega die in zwangerschapsverlof gaat. We ambiëren een snelle opstart in het kader van een ruime overdracht. 


Deze opdracht zal lopen tot Januari '26, je zal werken op locatie voor 12 uur per week verdeeld in 3 voormiddag op maandag, woensdag en vrijdag. 

Takenpakket:

Administratieve taken:

  • - Aanmaken en opvolgen van leads, controleren van contactgegevens.
  • - Lead- en CRM-beheer in Odoo.
  • - E-mailopvolging en agendaplanning/beheer.
  • - Checklists afwerken en attesten opvragen.
  • - Eenvoudige marketingtaken.
  • - Bestellingen en office management: bar, koffiecorner, frigo aanvullen, afwas etc.
Telefonie en klantenontvangst:

  • - Eerstelijnstelefonie voor sales, administratie en projectopvolging
  • - Doorschakeling naar supportteam
  • - Vriendelijk begroeten, bezoekers ontvangen in showroom
Belangrijk: 

  • - Talenkennis: Nederlands moedertaal, Frans goede basis, Engels zakelijk.
  • - Vereist: administratieve/back-office ervaring bij voorkeur in salesondersteuning.
  • - Pluspunt: kennis van Odoo .
  • - 12 uur per week: maandag - woensdag - vrijdag van 8.30 tot 12.30.
  • - Maturiteit én pit gewenst; authenticiteit, leergierigheid, nauwkeurigheid, oplossingsgerichtheid én sterke communicatie belangrijk.
  • - Draaiboeken, checklists en processchema's aanwezig.
  • - Collectieve sluitingsdagen: 10 & 11 november 2025 en 22 tem 31 december 2025.

Info

Datum opdracht : 16-09-2025
Regio : West-Vlaanderen
Plaats : Wingene
Duur project : > 4 weken
Locatie : 100% werken bij klant
Status : Open

Profiel :

Contact

Voor meer info over deze job