All-round administratieve ondersteuning

Categorie : administratie

Beste,

Januari 2026 tot december 2028 start ik een grote opdracht waarbij ik administratieve ondersteuning zoek in mijn eenmanszaak omdat de bezettingsgraad over de 2 FTE's gaat.

In kader van deze opdracht en de algemene uitbouw van mijn zaak, zoek ik dus een of twee freelance administratieve ondersteuningen voor minstens een periode van 3 jaar.

Basisvaardigheden, communicatieskills en must have's:
- klant- en oplossingsgericht / behulpzaam
- zelfstandig en gestructureerd werken
- vaardigheden: dossierbeheer, mailboxbeheer, facturen voorbereiden en maken, administratie van de boekhouding (ontvangen, klasseren, opvolgen betalingen, inscannen, etc.
- vlot voorkomen in hoofdzaak telefonisch, daarnaast ook fysiek (verzorgd)
- gezond evenwicht tussen oog voor detail, structuur en vooruitgang in het werk
- office 365 minstens word en mailbox, excell is een plus
- hoofdzakelijk werken op kantoor hoewel telewerk na inwerkperiode deels mogelijk is
- regio Aalst of bereid te verplaatsen naar Aalst, dagtarief 350/480 EUR (8u) - er kan gewerkt worden per halve dag -

Nice to have's:
- ervaring met Yuki (boekhoudprogramma)
- kennis en kunde van sociale media (facebook, instagram, linkedin, ...)
- technische achtergrond (bouwsector) in calculatie, opvragen offertes, etc.
- organisatorische inzichten
- nuttige ICTskills in KMO omgeving
- verkoopskills




Info

Datum opdracht : 27-08-2025
Regio : Oost-Vlaanderen
Plaats : Aalst
Duur project : > 4 weken
Locatie : 100% werken bij klant
Status : Open

Profiel :

Contact

Voor meer info over deze job