Project Administrator – Inkoop

Categorie : aankoop

Wat ga je doen?

Ondersteuning bij inkoop (bouwsector)

  • Je helpt bij het voorbereiden en uitwerken van aanbestedingsdocumenten en inkooptrajecten.

  • Je denkt mee in het zoeken en selecteren van geschikte leveranciers.

  • Je onderhoudt contact met leveranciers en volgt afspraken op.

Administratie en opvolging

  • Je zorgt voor een overzichtelijke registratie van inkooporders, offertes en contracten.

  • Je houdt alle inkoopgerelateerde documenten en dossiers netjes up-to-date.

Wat breng je mee?

  • Een bacheloropleiding in een relevante richting, of gelijkwaardige ervaring in de bouwsector in administratieve rollen.

  • Ervaring in projectadministratie en/of inkoop (bouwsector).

  • Sterke communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk.

  • Kennis van inkoopprocessen en contractbeheer; kennis van wet- en regelgeving is een pluspunt.

  • Oog voor detail en een nauwkeurige werkhouding. 

Info

Datum opdracht : 26-08-2025
Regio : Antwerpen
Plaats : Berchem
Duur project : > 4 weken
Locatie : 100% werken bij klant
Status : Open

Profiel :

Contact

Voor meer info over deze job