Administratie | Planning | Receptie | Kuurne

Categorie : administratie

Voor onze klant in Kuurne gaan we op zoek naar een administratief sterke freelancer. Dit betreft een ziektevervanging met opstart 22/09/2025 tot en met eind November/December '25. Dan kan er nog twee weken samengewerkt worden voor een degelijke overdracht met de collega die in ziekteverlof zal gaan.

Het takenpakket biedt een mooie variatie in taken, het gaat over receptie, onthaal, planning en administratie. We ambiëren een voltijdse invulling of desnoods een 4,5/5 invulling. Er is wel zeker volle dagen aanwezigheid nodig op donderdag en vrijdag. 

Takenpakket:

  • - Je bent het eerste aanspreekpunt voor bezoekers en klanten. 
  • - Je verzorgt een warm en professioneel onthaal.
  • - Je beantwoordt binnenkomende telefoons en verwijst ze door.
  • - Je verwerkt inkomende en uitgaande mails.
  • - Je beheert de agenda en plant afspraken in.
  • - Je plant onderhoud en herstellingen in voor de techniekers.
  • - Je maakt service-interventie fiches op.
  • - Je ondersteunt administratief waar nodig.
Belangrijk:

  • - Aanwezigheid op donderdag en vrijdag is een must. 
  • - Je spreekt naast vloeiend Nederlands ook vlot professioneel Frans.
  • - Er worden 2 weken overlap voorzien voor overdracht.
  • - Kennis Plenion software is mooi meegenomen, geen must.

Info

Datum opdracht : 21-08-2025
Regio : West-Vlaanderen
Plaats : Kuurne
Duur project : > 4 weken
Locatie : 100% werken bij klant
Status : Open

Profiel :

Contact

Voor meer info over deze job