Werf voorbereiden met vastleggen van onderaannemers
Werven opstarten met de vastgelegde onderaannemers
Opvolgen van de werven door wekelijks de werfvergaderingen bij te wonen.
Informeren en communiceren over de voortgang en moeilijkheden op een werf
Planning, budget en kwaliteit van de projecten bewaken
Uitvoeren van administratieve verplichtingen gekoppeld aan de aanvraag van een omgevingsvergunning
Herken jij jezelf hierin?
Profiel:
Bachelor bouw of relevante werkervaring
Je beschikt over de nodige technische kennis en cijfermatig inzicht
Nederlands is een must en kennis Frans en Engels een meerwaarde
Administratief sterk en gevorderde kennis van Excel
Verder ben je ondernemend, handel je proactief en kan je zelfstandig werken. Je bent een echte teamplayer en weet als geen ander een goed contact te onderhouden met alle partners, leveranciers en klanten. Je bent enthousiast en gedreven om je vakinhoudelijk, maar ook op persoonlijk vlak verder te ontwikkelen.
Competenties:
Flexibiliteit is een vereiste gezien geen enkele dag hetzelfde is. Een strakke planning, strikte deadline, last-minute wijzigingen…… is allemaal part of the job.
Zeer communicatief en commercieel
Verantwoordelijk
Regels, afspraken en deadlines nakomen
Vijf redenen waarom je nu wil solliciteren..
Samenwerking, hands-on mentaliteit en collegialiteit zijn voor ons belangrijke waarden; je staat er nooit alleen voor.
Gezellige werkomgeving in een groeiend bedrijf.
Geen klokkijken zolang de werken maar vlot verlopen
Wij bieden jou een marktconform salaris in verhouding met je ervaring.
Veel kennis in huis op gebied van ontwikkeling en uitvoering waarop je kan terugvallen.
Info
Datum opdracht :13-08-2025
Regio :Antwerpen
Plaats :Herentals
Duur project :> 4 weken
Locatie :Deels bij klant - deels op kantoor freelancer
Status :Open
Profiel :
Contact
Voor meer info over deze job
Enkel betalende leden hebben directe toegang to de gegevens van opdrachtgevers.