Freelance Sales Support met HR-focus (4à6u/week, hybride werken)

Categorie : verkoop

We zijn een dynamische Belgische KMO met een hart voor HR. Onze specialisatie? "harde HR"-diensten zoals payroll, tijdsregistratie en implementatie van HRIS-systemen. We ondersteunen bedrijven met advies, implementatie en optimalisatie van hun HR-processen. Om onze groei verder te ondersteunen, zoeken we een gestructureerde en commerciële freelance sales assistant met feeling voor HR.

 

Wat ga je doen?

Je biedt ondersteuning op vlak van sales, communicatie en administratie, met volgende concrete taken:

  • Genereren van leads en het eerste contact leggen met prospecten – wij werken momenteel met de tool Bizzy en ook via Linkedin + we willen graag ook je aanwezigheid bij de wekelijkse BNI-netwerk meetings
  • Opvolging van klanten en consultants in onze database
  • Onderhouden van contacten via e-mail en telefoon, ook ter plaatse indien nodig
  • Eventueel: ondersteuning bij implementatie van processen en tools zoals CRM/HubSpot
  • E-mailcampagnes uitsturen via ActiveCampaign
  • Algemene administratieve opvolging

 

Wie zoeken we?

We zoeken iemand die zelfstandig werkt, een commerciële flair heeft en administratief sterk is. Jij bent:

  • Nederlandstalig (moedertaalniveau)
  • Maturiteit in communicatie, professioneel en klantgericht
  • Gestructureerd en nauwkeurig in je opvolging
  • Vertrouwd met tools als CRM,HubSpot, ActiveCampaign, Excel
  • Ervaren in leadgeneratie en/of freelance sales

Enorme pluspunten:

  • Ervaring in HR of HR-consultancy
  • Kennis van HR-software en -systemen is mooi meegenomen

 

Praktisch

  • Start: september
  • Omvang: Starten met 4 à 6 uur per week, met mogelijkheid tot uitbreiding in samenspraak
  • We zoeken iemand voor middellange of lange termijn
  • Je werkt nauw samen met een collega die dezelfde taken vervult – zo sta je er niet alleen voor en kunnen jullie elkaar versterken
  • Locatie: veelal remote, wel graag ter plaatse aanwezigheid bij BNI meeting in je regio. Deze meetings gaan meestal door vrijdagochtend vóór de werkdag, dit vraagt dus wel flexibiliteit van jou
  • Ons kantoor is momenteel gevestigd in Wilrijk (Antwerpen), we gaan wel meer gebruik beginnen maken van co-workingspaces regio Antwerpen-Mechelen-Sint-Niklaas. Sporadische aanwezigheid tijdelijks onze maandelijkse co-workingdag is fijn maar voorlopig geen must
  • Vorm: Freelance samenwerking (uurtarief te bespreken, onze indicatie: 60-75 EUR/u excl. BTW, afhankelijk van je ervaring)

 

Info

Datum opdracht : 29-07-2025
Regio : Antwerpen
Plaats : Puurs
Duur project : > 4 weken
Locatie : Deels bij klant - deels op kantoor freelancer
Status : Open

Profiel :

Contact

Voor meer info over deze job