Administratieve ondersteuning advocatenkantoren

Categorie : administratie

Een van onze klanten (advocatenkantoor met 2 advocaten )zoekt ondersteuning op administratief vlak met enige ervaring met het werken in de advocatuur.

Gelieve hieronder de jobomschrijving te vinden:

Beide advocaten werken in familierecht (ook echtscheidingen en bemiddelingen), jeugdrecht, erfenisrecht en werken elk vanuit hun eigen thuiskantoor (Antwerpen expo en Rumst).Eén advocaat heeft soms 5 tot 6 zittingen op de rechtbank per dag en doet zeer veel pro deo zaken.Ze werken  met Base-Net, volledig in de cloud.

  • Voor advocaat 1. :
    • Telefoon opnemen en praktische informatie verstrekken aan clienten
    • Emails beantwoorden na overleg
    • Pro deo’s opstellen en versturen
    • Bij vonnis  ontwerpbrief voor client opstellen
    • Klassement
    • Facturatie
    • Inscannen van stukken
    • Goede kennis van de juridische terminologie is een vereiste
    • Bij tevredenheid kunnen er extra taken worden aangeleerd en kan er meer verantwoordelijkheid worden toevertrouwd
  • Voor advocaat 2. :
    • Email en telefoon
    • Emails beantwoorden na overleg
    • dictaten uittypen

  • Er kan voor een stuk ook  remote worden gewerkt. 
  • Qua tijsdinvulling wordt initiëel ingschat  op een 5 à 6 tal halve dagen.
Interesse? Laat het ons vlug weten.
Mvg,

Info

Datum opdracht : 01-07-2025
Regio : Antwerpen
Plaats : Rumst
Duur project : > 4 weken
Locatie : Deels bij klant - deels op kantoor freelancer
Status : Open

Profiel :

Contact

Voor meer info over deze job