Freelance | Boekhouding | Administratie | 3 Dagen Per Week | Gentbrugge

Categorie : administratie

Voor onze klant in Gentbrugge rekruteren we een freelance Administratieve Boekhoudkundige Kracht. Deze opdracht is tijdelijk maar wordt verwacht minimum 4 maanden te lopen, je werkt op locatie.

Voor deze opdracht is een een 3/5 invulling van toepassing, de te werken dagen zijn samen af te stemmen.

Takenpakket:

  • Je staat in voor de dagelijkse verwerking van de aankoopfacturen, de verkoopfacturen en het debiteurenbeheer.
  • Je wordt actief betrokken bij de implementatie van een nieuw ERP en boekhoudpakket.
  • Je onderhoudt contacten met het sociaal secretariaat en de externe boekhouder.
  • Je volgt zelfstandig de algemene mailbox op en geeft feedback aan de zaakvoerder waar nodig.
  • Je ondersteunt het salesteam waar nodig bij administratieve taken.
  • Je maakt deel uit van het onthaalteam.
Belangrijk:

  • Je bent een ervaren freelancer op administratief en boekhoudkundig vlak.
  • Belangrijk is beschikbaarheid van 1 à 2 dagen per week voor een interne opleiding gedurende een paar weken voor het bouwverlof, dit samen verder af te stemmen.
  • Officiële opstart voorzien op 28 Juli 2025.
  • Een troef is kennis van Odoo/Sage.
  • Administratieve taken rond HR kunnen toegewezen worden bij interesse.
  • Je kan je minimum 3 dagen per week engageren zolang de opdracht loopt. 

Deze job is reeds afgesloten!

Contact

Voor meer info over deze job