Administratieve Ondersteuning | Aalter | 2 Dagen Per Week

Categorie : administratie

Wij gaan met volle overtuiging op zoek naar versterking van het team bij onze klant op freelance basis. Wie zijn zij? Een kleinere KMO actief in de bouwsector, waar een hecht team aanwezig is, met grote plannen en ambities door een recente fusie.

Wij gaan op zoek naar een collega die hen een 3 à 4 maanden administratief zal ondersteunen. Je werkt op locatie dit voor 2 dagen per week, een vaste volle dag op woensdag en een andere volle dag of te verdelen in twee halve dagen, dit niet op vrijdag.

Bij onze klant werkt reeds een vaste Bur.o Flying Office Assistant, zij gaat in verlof van 14/07/2025 tot en met 25/07/2025. Moesten er dan meer uren kunnen worden gepresteerd zou dit geweldig zijn.

Takenpakket:

  • Bijstaan bij het verwerken van de mailbox.
  • Aanmaken van werk-bonnen voor de techniekers.
  • Bellen naar de klant om een afspraak vast te leggen.
  • Aanmaken van leads in bouwsoft.
  • Kortom: bijstaan in de dagelijkse werking.
Belangrijk:

  • Je bent ruim ervaren met de vooropgestelde taken en je werkt je snel in als freelancer.
  • Je kan je engareren voor de volledige periode, minimum 2 dagen per week.
  • Indien je kennis hebt van het programma Bouwsoft is dat zeker een troef. 

Info

Datum opdracht : 12-06-2025
Regio : Oost-Vlaanderen
Plaats : Aalter
Duur project : > 4 weken
Locatie : 100% werken bij klant
Status : Open

Profiel :

Contact

Voor meer info over deze job