Freelancer gezocht voor administratieve salesondersteuning

Categorie : administratie

Hi freelancer!

Ben jij een organisatietalent met een vlotte babbel en een neus voor structuur? X, een innovatieve bouwer van duurzame én circulaire woningen, is op zoek naar versterking in de vorm van een Sales (& Marketing) Support.

Je bent het eerste aanspreekpunt voor nieuwe leads: jij belt ze op, maakt kort kennis en plant een afspraak in voor onze sales. Je houdt alles netjes bij in ons CRM-systeem HubSpot (denk aan afspraken loggen, gespreksnotities noteren,…).

Daarnaast help je ook mee aan onze e-mailcampagnes en denk je mee over hoe we onze marketingflow nog beter kunnen maken.

Ben je daarnaast ook nog creatief met social content? Helemaal top – dan is dat voor ons de kers op de taart!

We zoeken een Nederlandstalige freelancer die:

  • vriendelijk en helder communiceert,
  • een goede eerste indruk maakt aan de telefoon,
  • gestructureerd werkt en zelfstandig kan plannen,
  • vertrouwd is met Outlook voor agendabeheer,
  • en het leuk vindt om ook wat marketingtaken op te nemen.

We werken met HubSpot als CRM. Geen zorgen als je dat nog niet kent – we leren je de basics graag aan! 

Interesse? Laat dan snel iets van je horen via de knop hieronder en bezorg ons:

  • je cv,
  • je ALL-IN uurtarief (excl. btw, incl. verplaatsing),
  • je beschikbaarheidsdatum,
  • en het aantal uren dat je per week zou kunnen inzetten.

Let op: de aanvraag sluit zodra we een geschikte match vinden. First come, first served!

Tot snel?


Info

Datum opdracht : 12-06-2025
Regio : Antwerpen
Plaats : Geel
Duur project : > 4 weken
Locatie : 100% werken bij klant
Status : Open

Profiel :

Contact

Voor meer info over deze job