Administratief Medewerker (Boekhouding & ERP-implementatie) voor bedrijf in Gentbrugge

Categorie : administratie

Voor onze klant, een KMO uit Gentbrugge, zijn we op zoek naar een freelance administratief medewerker die het bedrijf kan ondersteunen met diverse boekhoudkundige en administratieve taken. 

Ben jij de gedreven teamplayer die we zoeken? Lees dan snel verder!

Jouw taken:

  • Verwerken van aankoop- en verkoopfacturen en debiteurenbeheer.

  • Actieve betrokkenheid bij de implementatie van een nieuw ERP- en boekhoudpakket.

  • Onderhouden van contacten met de externe boekhouder.

  • Zelfstandig opvolgen van de admin mailbox en terugkoppelen naar de zaakvoerder waar nodig.

Jouw profiel:

  • Je bent een collegiale teamspeler en durft initiatief te nemen.

  • Je hebt een goede kennis van MS Office; ervaring met ERP-pakketten zoals Sage of Odoo is een plus.

  • Je werkt nauwkeurig en haalt energie uit een ondersteunende rol.

Je bent beschikbaar vanaf midden juli, eind juli (bespreekbaar) voor 2,5 à 3 dagen/week. De opdracht wordt uitgevoerd op het kantoor van de klant. Dit is een opdracht voor minimaal 9 maanden, verlenging mogelijk. 

Graag ontvangen we jouw reactie via email, inclusief jouw CV en gewenste uurtarief. 

Info

Datum opdracht : 11-06-2025
Regio : Oost-Vlaanderen
Plaats : Gent
Duur project : > 4 weken
Locatie : 100% werken bij klant
Status : Open

Profiel :

Contact

Voor meer info over deze job