Operationele Inkoop

Categorie : aankoop

Als operationeel inkoper ben je verantwoordelijk voor het tijdig en efficiënt inkopen van materialen, onderdelen en diensten die nodig zijn voor HVAC-projecten en serviceopdrachten. Je werkt nauw samen met projectleiders, magazijn, techniekers en leveranciers om de continuïteit van de werkzaamheden te waarborgen.

Taken en verantwoordelijkheden:

  • Plaatsen van bestellingen op basis van materiaalbehoefte, offertes of werfplanning

  • Opvolgen van levertermijnen en voorraadniveaus

  • Onderhouden van contacten met bestaande leveranciers en zoeken naar alternatieven bij tekorten of prijsstijgingen

  • Controleren van orderbevestigingen, leveringsnota’s en facturen

  • Samenwerken met magazijn en techniekers voor correcte leveringen en retourzendingen

  • Meedenken over procesoptimalisaties in de aankoopflow

  • Opvolging van SLA’s en leveringsvoorwaarden

Jouw profiel:

  • Je hebt een diploma in logistiek, aankoop, supply chain of gelijkwaardig door ervaring

  • Ervaring in een technische omgeving (bij voorkeur HVAC, elektro of bouw) is een groot pluspunt

  • Je werkt nauwkeurig, zelfstandig en oplossingsgericht

  • Je communiceert vlot met zowel leveranciers als interne collega’s

  • Je hebt kennis van ERP-systemen (bv. Navision, SAP, of vergelijkbaar) en MS Office 

Info

Datum opdracht : 05-06-2025
Regio : Limburg
Plaats : Bree
Duur project : > 4 weken
Locatie : 100% werken bij klant
Status : Open

Profiel :

Contact

Voor meer info over deze job