Parttime HR & Recruitment Officer

Categorie : hr ondersteuning

Ben jij klaar voor een gevarieerde functie binnen HR en dit bij een dynamische KMO in Balen?

Jouw takenpakket?

  • Recruitment: Coördineer nieuwe vacatures en zorg voor de perfecte instroom van personeel 
  • Onboarding: Begeleid nieuwe collega’s op hun eerste dag en zorg voor een soepele administratie
  • Learning & Development: Je coördineert de planning van de opleidingen, houdt administratie up-to-date en regelt de opleidingssubsidies
  • Payroll: Zorg voor een nauwkeurige maandelijkse verwerking (voorbereiding) en administratie
  • Legal & Admin: Geef sociaaljuridisch advies en beantwoord eerstelijns vragen van medewerkers, ondersteun bij aanvragen tijdskrediet/thematische verloven, controle facturen, plan medische onderzoeken, digitale en fysieke post verwerken, …
  • Welzijn: Maak deel uit van ons feestcomité en organiseer onvergetelijke personeelsactiviteiten!

Wat bieden wij?

  • Parttime (Freelance) Contract: werk 20u/week on site op dagen die jou het beste passen.
  • Tijdelijk project van 3 maanden (met mogelijkheid tot verlenging) 
  • Opstart idealiter vanaf augustus
  • Groei uit tot een allround HR & Payroll professional, zelfs als je minder ervaring hebt.

Jouw Profiel:

  • Eerste ervaring in HR-administratie en recruitment? Perfect!
  • Naast jouw organisatorische skills, heb je ook commerciële feeling
  • Proactief, georganiseerd en communicatief sterk

Info

Datum opdracht : 21-05-2025
Regio : Antwerpen
Plaats : Balen
Duur project : > 4 weken
Locatie : 100% werken bij klant
Status : Open

Profiel :

Contact

Voor meer info over deze job