Ben jij klaar voor een gevarieerde functie binnen HR en dit bij een dynamische KMO in Balen?
Jouw takenpakket?
Recruitment: Coördineer nieuwe vacatures en zorg voor de perfecte instroom van personeel
Onboarding: Begeleid nieuwe collega’s op hun eerste dag en zorg voor een soepele administratie
Learning & Development: Je coördineert de planning van de opleidingen, houdt administratie up-to-date en regelt de opleidingssubsidies
Payroll: Zorg voor een nauwkeurige maandelijkse verwerking (voorbereiding) en administratie
Legal & Admin: Geef sociaaljuridisch advies en beantwoord eerstelijns vragen van medewerkers, ondersteun bij aanvragen tijdskrediet/thematische verloven, controle facturen, plan medische onderzoeken, digitale en fysieke post verwerken, …
Welzijn: Maak deel uit van ons feestcomité en organiseer onvergetelijke personeelsactiviteiten!
Wat bieden wij?
Parttime (Freelance) Contract: werk 20u/week on site op dagen die jou het beste passen.
Tijdelijk project van 3 maanden (met mogelijkheid tot verlenging)
Opstart idealiter vanaf augustus
Groei uit tot een allround HR & Payroll professional, zelfs als je minder ervaring hebt.
Jouw Profiel:
Eerste ervaring in HR-administratie en recruitment? Perfect!
Naast jouw organisatorische skills, heb je ook commerciële feeling
Proactief, georganiseerd en communicatief sterk
Info
Datum opdracht :21-05-2025
Regio :Antwerpen
Plaats :Balen
Duur project :> 4 weken
Locatie :100% werken bij klant
Status :Open
Profiel :
Contact
Voor meer info over deze job
Enkel betalende leden hebben directe toegang to de gegevens van opdrachtgevers.