Boekhouder

Categorie : boekhouden

  • Uitdagende Taken: Je voert boekhoudkundige transacties uit met een hoge graad van complexiteit, binnen verschillende domeinen. Je levert essentiële ondersteuning aan de dagelijkse werking van je team.

  • Business Support: Je beantwoordt aan de noden van de organisatie door zowel het team als interne en externe klanten op een efficiënte manier administratief te ondersteunen.

  • Procesbeheer: Je zorgt voor het goed functioneren van meerdere standaardprocessen waarvoor jij verantwoordelijk bent.

Voel jij de energie van deze stimulerende functie en ben je klaar om impact te maken in een complexe maar boeiende werkomgeving? Sluit je aan bij ons team en til je expertise naar een hoger niveau!


Hoofdverantwoordelijkheden

  • Uitvoeren van boekhoudkundige of bancaire transacties met een hoge graad van complexiteit, met als doel een correcte gegevensverwerking.

  • Behandelen van complexe dossiers binnen je werkdomeinen om een effectieve administratieve ondersteuning te bieden aan de eenheid en aan interne en externe klanten.

  • Uitvoeren van kwaliteitscontroles zoals de controle en validatie van boekhoudkundige of bancaire transacties binnen je domeinen.

  • Zorgen voor het correcte beheer van de "master data" (bestaande databanken binnen de Global Service Organisation - GSO) en uitvoeren van controles op het werk van Administrateurs I en II om een uitstekende kwaliteit van informatie te garanderen in lijn met de vastgelegde normen.

  • Deelnemen aan de implementatie van IT-tools en applicaties, uitvoeren van gebruikerstests ("user tests") en optreden als key user voor één of meerdere toepassingen om een vlotte werking van de tools te verzekeren.

  • Verantwoordelijk zijn voor een beperkt aantal standaardprocessen, voorstellen formuleren tot verbetering, wijzigingen aan procedures ontwikkelen en implementeren, en bijdragen aan interne verbeterprojecten.

  • Onverwachte problemen binnen je domeinen oplossen om de werking van het team te garanderen.

  • Fungeren als aanspreekpunt en helpdeskmedewerker binnen je domeinen, advies geven over complexe dossiers en het opvolgen van ticketingsystemen voor je team.

  • Ondersteuning bieden en je expertise delen met Administrateurs I en II.


Technische expertise

  • Opleiding: Bachelor of gelijkwaardig door ervaring

  • Ervaring: Minstens 2 jaar relevante ervaring

  • Taalvaardigheid:

    • Goede kennis van de tweede landstaal (Frans of Nederlands)

    • Basiskennis van het Engels

Vereiste technische kennis:

  • Grondige kennis van kantoorsoftware en financiële toepassingen

  • Diepgaande kennis van boekhouding volgens BGAAP

  • Grondige kennis van financiële producten binnen de betrokken domeinen

  • Uitstekende kennis van courante IT-toepassingen

  • Goede kennis van de geldende reglementen en procedures


Rol & Competenties:

  • Expertrol

  • Je bent klantgericht

  • Je werkt goed samen

  • Je bent ambitieus

  • Je wint vertrouwen

  • Je kan informatie goed opnemen

  • Je lost problemen op

  • Je draagt je expertise over

  • Je voert effectieve gesprekken 

Info

Datum opdracht : 16-05-2025
Regio : Brussel
Plaats : Brussel
Duur project : > 4 weken
Locatie : 100% werken bij klant
Status : Open

Profiel :

Contact

Voor meer info over deze job