Support Engineer

Categorie : IT andere

IT zit in je DNA en je denkt in oplossingen.
Je hebt een uitgesproken IT-mentaliteit en handelt steeds proactief: liever anticiperen dan reageren. Je denkt actief mee met de klant en stelt jouw expertise ten dienste van hun noden. Dankzij je vlotte communicatievaardigheden ben je in staat om complexe technische concepten op een begrijpelijke manier over te brengen aan eindgebruikers zonder technische achtergrond.

Ervaring of diepgaande kennis in de volgende domeinen is zeker een pluspunt: Microsoft Windows Server, Exchange Servers, SQL Servers, diverse storage-oplossingen, firewalls, Office 365, Fortinet, VMware, Veeam, VPN, Azure,…

Jij past je moeiteloos aan en denkt niet in kantooruren.
Je organiseert je werk zelfstandig en efficiënt, met een afwisselende mix van taken: ondersteuning bieden via helpdesk, telefonisch advies en on-site installaties bij klanten. Je stelt klanttevredenheid centraal en hebt een commerciële flair die je inzet om optimale service te garanderen.

Jouw sterktes:

  • Sterk in communicatie

  • Gericht op resultaat

  • Zelfstandig en proactief

  • Flexibel ingesteld

  •  Gedreven door klantgerichtheid

Info

Datum opdracht : 30-04-2025
Regio : West-Vlaanderen
Plaats : Moorslede
Duur project : > 4 weken
Locatie : 100% werken bij klant
Status : Open

Profiel :

Contact

Voor meer info over deze job