Part time financieel-administratief medewerker voor internationaal bedrijf in Ronse

Categorie : financiele ondersteuning

Onze klant, een productiebedrijf in Ronse, zoekt een nauwkeurige en georganiseerde financieel-administratief medewerker om hun financiële team te versterken. 

Je bent verantwoordelijk voor een breed scala aan boekhoudkundige taken en je zorgt ervoor dat de financiële processen soepel verlopen. 
Je rapporteert rechtstreeks aan de Finance Manager en werkt nauw samen met verschillende interne en externe stakeholders.

Een greep uit jouw takenpakket:

 - Verwerken van financiële gegevens en opvolgen van pro forma betalingen
 - Behandelen van intercompany betalingen, overboekingen en bijhorende
    communicatie
 - Uitvoeren van betalingen aan leveranciers en van credit control activiteiten 
 - Voorbereiden van het management report
 - Updaten van accounts analysis en voorzien van provisie commissies
 - Boekhoudkundige verwerking van lonen
 - Aansluiten van intercompany rekeningen en uitvoeren van herwaarderingen
 - Voorbereiden en indienen van BTW-aangiften en IC-listings
 - Opmaken van het maandelijkse BBC report en vereffenen van balansrekeningen
 - Jaarlijkse opmaak van de jaarlisting, loonaansluitingen, BTW-herziening VIN
 - enz

Je bent onmiddellijk beschikbaar voor +/- 20 uren/week (dagen en uren flexibel in te vullen) en dit voor langdurige termijn.
Je hebt een bachelor/master in een financiële richting.
Je hebt een uitstekende kennis van Excel en boekhoudkundige software.
Je werkt nauwkeurig en hebt oog voor detail. 
Je bent proactief en kan zelfstandig werken.
Je beheerst zowel het Nederlands als het Engels vloeiend. Kennis van Frans is een pro.

Info

Datum opdracht : 23-05-2024
Regio : Oost-Vlaanderen
Plaats : Sint-Denijs-Boekel
Duur project : > 4 weken
Locatie : 100% werken bij klant
Status : Open

Profiel :

Contact

Voor meer info over deze job