HR BUSINESS PARTNER

Categorie : hr ondersteuning

Ben jij een ervaren HR-professional die op zoek is naar een flexibele freelance kans? Wij zijn op zoek naar een HR Business Partner die ons kan ondersteunen met loonadministratie en tussenpersoon tussen Raadhuis en het sociaal secretariaat. Ook het beantwoorden van allerlei vragen van onze medewerkers met betrekking tot lonen, wetgeving, ….  

Wat verwachten we:

  • Voorbereiding loonadministratie: Je bent verantwoordelijk voor het voorbereiden van de loonadministratie, inclusief het verzamelen van relevante gegevens, het verwerken van salariswijzigingen en het zorgen voor tijdige betalingen aan medewerkers.
  • Beantwoorden van vragen: Je staat klaar om vragen van onze medewerkers te beantwoorden met betrekking tot lonen, wetgeving en andere HR-gerelateerde zaken. Dit omvat het verstrekken van duidelijke en nauwkeurige informatie en het bieden van ondersteuning bij eventuele problemen of zorgen.
  • Aantoonbare ervaring op het gebied van HR en loonadministratie.
  • Kennis van relevante wet- en regelgeving met betrekking tot lonen en arbeid.
  • Uitstekende communicatievaardigheden en het vermogen om complexe informatie op een begrijpelijke manier over te brengen.
  • Zelfstandigheid en het vermogen om efficiënt te werken met minimale supervisie.
  • Flexibiliteit om te werken op basis van een vooraf afgesproken aantal dagen of halve dagen per maand.

 

Info

Datum opdracht : 12-04-2024
Regio : West-Vlaanderen
Plaats : Sint-Michiels
Duur project : > 4 weken
Locatie : 100% werken bij klant
Status : Open

Profiel :

Contact

Voor meer info over deze job