Freelance office assistent gezocht

Categorie : administratie

Wij zijn op zoek naar een administratief talent!

Part-time of fulltime naar gelang uw beschikbaarheid.

Functieomschrijving:

Als administratieve medewerker ben je verantwoordelijk voor het uitvoeren van diverse administratieve taken. Je zorgt voor een vlotte afhandeling van de dagdagelijkse administratieve processen waaronder nauwkeurige planning. Jouw taken omvatten onder andere het verwerken van inkomende en uitgaande documenten, het beheren van correspondentie, en het assisteren bij algemene administratieve taken.

Functie-eisen:

- Kennis van MS Office (Word, Excel, Outlook).
- Ervaring in administratieve functies is een must.
- Nauwkeurigheid en oog voor detail.
- Goede communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk.
- Zelfstandig kunnen werken en een proactieve houding.
- In staat zijn om te multitasken en prioriteiten te stellen.

Ben jij de administratieve topper die wij zoeken? Stuur een mail of bel mij op voor een korte babbel


Info

Datum opdracht : 02-04-2024
Regio : Oost-Vlaanderen
Plaats : Mariakerke
Duur project : < 1 week
Locatie : 100% werken bij klant
Status : Open

Profiel :

Contact

Voor meer info over deze job