adminstratieve freelancer regio 2300 Turnhout

Categorie : administratie

Voor onze klant in Turnhout zijn wij op zoek naar een zeer nauwkeurige freelancer, die proactief werkt. Dit ter versterking van het sales team.


Jouw taken

  1. Offertebeheer en verkoopondersteuning: actief opvolgen van uitgegeven offertes in.

  2. Facturatie: opstellen van facturen en zorgen voor een correcte administratieve afhandeling. 

  3. Betalingsopvolging: monitoren van betalingen en proactief rappels versturen naar klanten bij uitblijvende betalingen. 

  4. Controle inkomende facturen: extra controle op niet automatisch gematchte aankoopfacturen (Engels – vooral per mail).

  5. Administratieve verkoopondersteuning: administratieve hulp bij aanbestedingen, vooral invullen van documenten na aanleveren van de nodige input.

  6. Inkomende betalingen : niet automatisch toegewezen betalingen onderzoeken.

  7. Facturatie : sporadisch uitzoeken van verschillen in lijsten.

Taken uit te voer in het ERP pakket (maatwerk) van onze klant en in Clearfact.


Aantal: 2 dagen per week.

Locatie: te 2300 Turnhout en vanuit het thuiskantoor van de freelancer.

Opstart: onmiddellijk.

Iets voor jou? Bezorg dan een bericht via dit platform. Tot binnenkort!


Deze job is reeds afgesloten!

Contact

Voor meer info over deze job