Aankoper Overheidsopdrachten voor gemeente - 2d/w

Categorie : aankoop

Doel van de opdracht is om de aankoopdienst gedurende een periode van 14 weken 2 dagen per week (thuiswerk mogelijk) te ondersteunen bij hun overheidsopdrachten voor leveringen en diensten. Het gaat voornamelijk om opdrachten boven € 30.000. Deze periode kan optioneel verlengd worden.

Verantwoordelijkheden: Overheidsopdrachten van A tot Z in samenwerking met de interne diensten en dit volgens de visie en de aankoopprocedure van de gemeente.

Voornaamste taken:

·       Zelfstandig voorafgaandelijk inwinnen van informatie ter verduidelijking van de opdracht door middel van elektronische middelen maar evengoed door middel van fysiek overleg

·       Voorbereiden en verwerken van klantbevragingen

·       Begeleiden van interne klanten bij het bepalen van selectie- en gunningscriteria

·       Technische bepalingen en inventaris

·       Nazicht van de offertes, verzamelen van alle correcte contractuele documenten, opmaak van gunningsverslagen (gebruik 3p)

·       Afspraken maken rond het gebruik van het contract

·       Schrijven van collegebesluiten in Meeting.net (ervaring in de software is niet vereist).

·       Zelfstandige voortgangscontrole: je bewaakt de voortgang in tijd en de kwaliteit van eigen processen of die van collega’s of medewerkers.

Voorbeelden van opdrachten die in aanmerking komen

o Raamcontract sanitair & washroom

o Hoogtewerker groendienst

o Raamcontract onderhoud alarmen (brand en inbraak)

o Raamcontract telebewaking (kan eventueel samen met bovenstaand contract)

o Raamcontract leiderschapstrajecten

o Kadobon

Interviews zullen plaatsvinden in de laatste week van november of de eerste week van december 2023.

Vaardigheden

·       Je hebt een Masterdiploma en aantoonbare kennis van de wetgeving Overheidsopdrachten

·       Je hebt minimum 5 jaar ervaring als Aankoper Overheidsopdrachten

·       Je hebt ervaring met 3P of andere software voor overheidsopdrachten

·       Je hebt aantoonbare ervaring met het uitschrijven van collegebesluiten

·       Je hebt kennis platform e-procurement

·       Aantoonbare kennis van het decreet lokaal bestuur en de wettelijke verplichtingen met betrekking tot aankopen is zeker een pluspunt

·       Je bent een goed communicator: je kan zorgen voor een goede informatiedoorstroming binnen de dienst en de rest van de organisatie 

Deze job is reeds afgesloten!

Contact

Voor meer info over deze job