Freelance Office Support - Grimbergen (12u-16u / week)

Categorie : administratie

We hebben weer een super-opdracht op de plank liggen voor Freelance Office Support! Lees mee, mail als je interesse hebt of stuur door naar wie je de opdracht gunt!

De opdracht:
- Vastgoedkantoor voor verhuur en verkoop gelegen Grimbergen
- 12u tot 16u Freelance Office Support
- Prestaties ter plaatse in de voormiddag
- Freelance opdracht voor minimum 6 maanden
- Opstarten in begin november 2023
- Tarief 45 €/u, kilometervergoeding voor verplaatsingen heen- en terug

Je takenpakket
- telefoonpermanentie • mailbox beheer • opmaken van brieven
- samenstellen van dossiers • screening van huurders
- afspraken maken voor plaatsbeschrijvingen
- brieven opmaken, teksten (Nl) corrigeren
- indexeringen doorvoeren • boekhouding in Billit bijhouden

Wat moet je kunnen?
- Goede IT kennis, je zal samen een vastgoedprogramma implementeren
- Heb je al gewerkt met een boekhoudprogramma? Dat zal van pas komen
- Werken in het Nl, Fr en Eng. We zijn niet op zoek naar perfecte 3-taligheid, dus aarzel niet!
- Mature persoonlijkheid, van aanpakken weten, zelfstandig opdrachten tot een goed einde weten te brengen

En dat alles in duo met de zaakvoerster. Zij neemt je mee in haar dagelijkse activiteiten en zorgt voor een stevige inwerkperiode zodat je op termijn haar rechterhand wordt.


 

Deze job is reeds afgesloten!

Contact

Voor meer info over deze job