Voor een wereldspeler in de Antwerpse haven zijn we op zoek naar IT helpdesk medewerker
• Je houdt van afwisseling, bent stress bestendig en hebt geen schrik van technische uitdagingen.Je bent positief, flexibel, dienstverlenend en klantgericht ingesteld. Daarnaast beschik je over goede communicatieve en sociale vaardigheden en kan in teamverband en zelfstandig werken.
•
Jij staat in de frontlijn van de dagelijkse service, en handelt binnenkomende
tickets af of zet deze door naar de second line. De dagelijks service bestaat
oa uit:
•
Computer stagen / prepare images en opleveren van hardware naar klant.
•
User / Computer / Security beheer in Active directory.
•
User beheer in O365 (Licentes, shared(mailbox), MFA)
•
Kennis van O365, Sharepoint, Onedrive en Teams.
•
Backup en restore userdata met VEEAM backup en restore.
•
Opvolgen en installeren van hardware (laptops, desktops, monitors, ed…)
•
Troubleshooting Windows 10,11 en alle applcaties relevant aan dit OS, Dell
hardware.
•
Kennis van Printservers/Printer management.
•
Documentatie, instructies, procedures & kennis up-to-date houden.
•
Degelijke technische en praktische IT-kennis van hardware, Windows en Office.
•
Je spreekt Nederlands en Engels.