Freelance adminstratieve medewerker Rumst

Categorie : administratie

Voor onze klant in Rumst, zijn we op zoek naar een tijdelijke punctuele administratieve freelancer.

 

  • Opvolgen e-mails omgevingsloket (digitaal).
  • Brieven behandelen notaris.
  • Met Excel kunnen werken in 2 softwaresystemen voor de afwerking van dossiers (wordt na inwerkingsperiode aangeleerd).
  • Beantwoorden van ingaande telefonische oproepen.
  • All-round administratieve taken (meerdere taken mogelijk op termijn binnen de dienst omgeving).
  • Softwarematig goed onderlegt zijn.
  • Nauwkeurig.
  • Stipt.
  • Administratieve duizendpoot.
  • Nederlands: zeer goed.
  • Aantal: 3 à 4 dagen in de week (er kan 1 dag van thuis uit worden gewerkt).
  • Daguren: in samenspraak.
  • Welke dagen: in samenspraak.
  • Opstart: 1 september 2022 tot en met 30 november 2022 (mogelijke verlening).


Deze job is reeds afgesloten!

Contact

Voor meer info over deze job