Categorie :
administratie
In deze freelance opdracht werk je als Freelance Medewerker Customer Service B2B in Grobbendonk. Gedurende enkele maanden versterk jij, gedurende 2 of 3 dagen per week, het Customer Service-team.
Als freelance Medewerker Customer Service B2B bestaat jouw job uit:
Jij bent verantwoordelijk voor de bestellingen van klanten en de verkoopfacturatie.
Je geeft de orders in en zorgt dat alles tot een goed einde komt.
Je informeert klanten over de termijn van hun bestellingen en staat nauw in contact met verkoop.
Ook zal jij het facturatieteam bijstaan en de bijhorende administratie opvolgen.
Jouw profiel
Als freelancer wil je graag je huidige expertise verder verdiepen of delen met bedrijven.
Jouw achtergrond houdt onder andere in dat:
Je een bachelor- of masterdiploma op zak hebt of je al voldoende relevante ervaring opbouwde
Je vloeiend Nederlands, Frans en Engels spreekt
Je vlot schakelt tussen softwareprogramma’s zoals Microsoft Word, Excel en Powerpoint
Wat belangrijker is, zijn jouw soft skills.
Projectmatig werken: je werkt je makkelijk in nieuwe projecten in en gaat betrokken en systematisch te werk
Klantvriendelijk: je doet alles voor een glimlach
Communicator: je communiceert op een duidelijke manier
Flexibel: routine is minder aan jou besteed. Je ontdekt graag nieuwe taken en bedrijven in jouw ruime regio