Categorie :
copywriting
Er moet een snelle communicatie de deur uit naar onze klanten? Jij bent de interne go-to person en weet hoe dit van A-Z aan te pakken! Je werkt in het CRM Marketing team en ondersteunt de Campaign Specialist bij volgende taken:
Enerzijds versterk je de werking van het Brand Communications team met vertaling of eenvoudig CRM copywerk NL en FR en de effectieve opmaak van E-mails en SMS-communicatie.
Je hebt dus ervaring met of interesse in e-mailing platformen (Adobe) en een uitstekende kennis van Frans en Nederlands (Duits is een pluspunt).
Je blinkt uit in copywriting/editing skills in het Frans en Nederlands.
In ruil krijg je de mogelijkheid om te werken in enkele state-of-the-art digitale platformen.
Anderzijds ben je praktisch ingesteld en begrijp je hoe het eraan toegaat tijdens een evenement. Vanuit dit opzicht werk je samen met het Event Marketing Team met het oog op de realisatie van optimale klantenervaring en, gecombineerd met een uitgekiende data-captatie strategie.
Deze inzichten gebruik je om advies te geven over een juiste “Customer Journey” (online en offline).
Bijgevolg beheer je ook de “Event Management Tool” en leer je uitnodigingspagina’s, wedstrijdpagina’s,
lead captatie pagina’s … op te maken van A-Z.
In ruil zal je mee betrokken worden in de event uitwerking vanuit CRM perspectief met enkele prestigeuze partners.
Je bent vertrouwd met het behandelen van klantdata en verwerft snel inzicht in de manier waarop data moeten worden ingelezen over de verschillende CRM systemen heen. Vanuit dit opzicht ben je in staat om wat betreft datacaptatie de vertaalslag te maken van pure business vereisten naar technische systeemvereisten en werkt hiervoor in tadem met de Campaign Specialist.
Jij verstaat wat een Customer Contact Map is; communiceren we teveel? Te weinig naar bepaalde doelgroepen?
Je waakt mee over deze “Customer Contact Map” en kan mee advies verlenen aan de interne collega’s over het beste moment om te communiceren.