Geef uw opdracht in op onze website. Geef een titel in wat u zoekt en het werk dat uitgevoerd moet worden. Geef uw contactgegevens in zodat freelancers op voorhand kunnen nagaan of zij een meerwaarde zijn voor uw bedrijf.
Vervolledig uw profiel met een persoonlijke beschrijving en uur-tarief.
Wij lezen uw opdracht na en verspreiden ze gratis onder de freelancers die aan uw selectiecriteria voldoen. Dit gebeurt via onze vacaturedatabase en via onze jobmailing.
Kom direct in contact met opdrachtgevers via onze website.
Voor onze klant te 3500 Hasselt zijn wij op zoek naar een tijdelijke senior administratieve freelancer te 3500 Hasselt als rechterhand van de general manager.Taken zijn all-round administratie en facturatie. Opstart: onmiddellijk.Locatie: 100% bij onze klant in Hasselt.Iets voor jou? Bezorg gerust een bericht via dit platform alsook je cv. Niets voor jou maar ken je iemand die hiervoor interesse zou voor hebben? Geef dan gerust onze gegevens door waarvoor...
Ontwerpen van een simpele "basis" printplaat met 8x slot connectoren + een kleinere print die in de slot connectoren gestoken moet worden. Dit om een plaatsingsproces te vereenvoudigen. Indien mogelijk, graag een prijsraming, na verdere uitleg via schetsen. Geheimhouding...
X is een kleine maar snelgroeiende dienstverleningsgroep binnen de zorg; in WZC, thuisverpleging, zorghotels,… Met de gedachte dat iedereen recht heeft op zorg, springen wij overal in waar er nood aan is. Wanneer u personeelstekort heeft door bv. verlof, ziekte of om andere redenen dan zorgen wij voor vervanging met zorgpersoneel die freelance of als interim werken. Kortom, X biedt dus hulp aan instellingen in nood door personeelstekort en verenigt zo verpleegkundigen/zorgkundigen met zorginstellingen, dit over gans Vlaanderen & Vlaams-Brabant.Voor de functie van administratief medewerker zijn we op zoek naar een collega die op zelfstandige basis werkt (Freelance) en in de mogelijkheid is om ondersteuning te bieden op het vlak van permanentie 1 op de 2 weken van maandag tot maandag van 18u tot 22u30 (week dagen + weekend)De permanentie zal gebeuren bij de freelancer...
Job ...
Onze salesafdeling is op zoek naar commercieel medewerkers: - geen ervaring nodig, gratis interne opleiding- beschikken over een wagen- Fulltime/ parttime/ flexi-job- doorgroei mogelijkheden- geen investeringen nodig- dynamische, gezellige...
Mensen zijn de sleutel tot het succes van X en daarom zijn we om ons HR-team op de hoofdzetel in Leuven te versterken op zoek naar een Compensation & Benefits Manager.Je nieuwe job in 't kortAls Comp&Ben Manager maak je deel uit van het HR-team van X. Je draagt de verantwoordelijkheid over het operationeel- en strategisch beleid van de loon- en arbeidsvoorwaarden, de payroll, de personeelsadministratie en de vloot van bedrijfswagens voor onze 600 X. Je kan hierbij rekenen op een team van 3 specialisten die je daarin ondersteunen.Jouw uitdaging:Als Comp&Ben Manager liggen alvast heel wat mooie uitdagingen op jou te wachten:Je ontwikkelt, communiceert, implementeert en bewaakt compensation policies, met oog op faire, competitieve en innovatieve verloning.Je neemt deel aan benchmarkoefeningen, je analyseert de resultaten en rapporteert hierover met actievoorstellen.Je onderhoudt een doorgedreven kennis binnen het domein van compensation & benefits en deelt deze ook met je collega’s.Je bouwt duurzame partnerships op met relevante actoren binnen het domein van compensation & benefits (vb. personeelsverzekeringen, mobiliteit, sociaal secretariaat…).Je bent samen met je team het eerste aanspreekpunt voor vragen rond verloning en sociale wetgeving.Je geeft advies, bereidt simulaties voor en formuleert voorstellen bij loonbesprekingen, evaluatierondes, cao-onderhandelingen, beleidswijzigingen, ...Je zorgt voor efficiënte compensation & benefitsprocessen en -rapporteringen.Als teamlead/coach ondersteun je de 3 specialisten in je team, ook in hun persoonlijke en professionele groei.Door het uittekenen en bijsturen van payrollprocessen verzeker je de efficiëntie, de correctheid en tijdigheid van betaling.Je waakt over de correcte toepassing en uitvoering van de sociale wetgeving alsook de interne processen/procedures.Je beheert personeelsdossiers, arbeidsovereenkomsten en sociale documenten.Je werkt het jaarlijks compensation & benefitsbudget uit en volgt dit nauwgezet op.Je beheert de jaarlijkse verloningsoefening.Je draagt de operationele verantwoordelijkheid voor het wagenpark van X en doet aanbevelingen inzake het mobiliteitsbeleid in functie van marktevolutie, kostprijs en wetgeving.Je neemt een trekkersrol op in de digitalisering van de HR processen waarbij je samen met je team en onze Fintech consultants de verdere uitrol van de HR modules van het ERP pakket begeleidt.Je neemt deel, vanuit je functie en expertise, aan verschillende HR projecten (bv. sociale verkiezingen, opmaak policies, …).Je rapporteert aan de HR director.Iets voor jou?Je hebt een bachelor – of masterdiploma en hebt ruime ervaring opgedaan in een gelijkaardige functie.Je hebt een grondige kennis van sociale wetgeving, compensation & benefits principes, processen, tools en concepten en bent steeds up to date met de nieuwste ontwikkelingen binnen jou domein.Je hebt de nodige impact en overtuigingskracht.Je bent een mensgerichte people manager, die er in slaagt om ten volle de capaciteiten van zijn medewerkers tot ontwikkeling te brengen.Initiatief en eindverantwoordelijk: Dankzij je vak- en marktkennis zie je snel nieuwe opportuniteiten.Analytisch/cijfermatig vermogen: Als Compensation & Benefits Manager denk je op strategisch niveau mee met je business. Je legt snel de juiste verbanden en formuleert een helder standpunt om het beleid bij te sturen. Meten is weten: daarom zijn jouw analyses altijd gebaseerd op cijfers en HR-indicatoren. Je beschikt over een grondige kennis van Office.Klantgericht: Waarbij je de verwachtingen van de organisatie onderzoekt en meedenkt om tot een zo optimaal mogelijke oplossing te komen.Teamplayer: Je werkt nauw samen met je collega’s. Jullie wisselen kennis en ervaring uit en stemmen de strategie op elkaar af, maar je kan ook autonoom werken.Procesmatig: Je kan vlot in processen denken en die duidelijk in kaart brengen. Je hebt oog voor nieuwe trends op vlak van HR ontwikkelingen.Discreet en oplossingsgericht/resultaatgericht: Je werkt dagelijks met vertrouwelijke informatie, discretie is dus een must. Je bent een snelle denker, anticipeert en vindt snel oplossingen. Je gaat altijd voor het beste resultaat en stopt niet voor dat resultaat bereikt...