FreelanceNetwork.be is al 13 jaar de meest actieve community van freelancers en opdrachtgevers.


Schakel nu een freelancer in

144 opdrachtgevers vonden vorige maand al een freelancer

Populaire categorieën

Nieuwe freelancers

Jurgen Roels

Jurgen Roels

Allround communicatie-expert met een liefde voor heldere taal, straffe content en strategisch denken. Van employer...
Siebe Coussement

Siebe Coussement

Jonge creatieveling met een passie voor accountancy en IT, ik doe administratief werk/ kan platformeren/websites op...
Annelore Scheyltjens

Annelore Scheyltjens

Ik help zelfstandigen en kleine ondernemers met het klaarzetten en organiseren van hun financiële administratie. Denk...

Hoe het werkt

Plaats uw opdracht gratis

Geef uw opdracht in op onze website. Geef een titel in wat u zoekt en het werk dat uitgevoerd moet worden. Geef uw contactgegevens in zodat freelancers op voorhand kunnen nagaan of zij een meerwaarde zijn voor uw bedrijf.

Creëer uw profiel

Vervolledig uw profiel met een persoonlijke beschrijving en uur-tarief.

Verspreiding naar de freelancers

Wij lezen uw opdracht na en verspreiden ze gratis onder de freelancers die aan uw selectiecriteria voldoen. Dit gebeurt via onze vacaturedatabase en via onze jobmailing.

Reageer op berichten

Kom direct in contact met opdrachtgevers via onze website.

nieuwste jobs

Analyste fonctionnel senior en données

Categorie:
IT apps
Werkplek:  
100% werken bij klant
Duur:  
< 1 week
Plaats:   
Brussel

? Mission freelance – Analyste fonctionnel senior en données (6 mois – Bruxelles – Secteur public / Santé) ? Nous recherchons un Senior Data Functional Analyst pour une mission de 6 mois à Bruxelles, dans le cadre d'un projet stratégique sur les plateformes de données et l'échange de données dans le domaine de la santé publique. ? Contexte de la mission : Vous contribuerez au développement d'une plateforme de données commune entre les institutions, dans le but d' améliorer la fréquence des échanges de données et la qualité des données de santé et de handicap . Vous êtes responsable de la définition des processus de qualité des données , des contrôles de validation nécessaires et des spécifications fonctionnelles d'un moteur de validation des données. ?? Compétences techniques requises : ? Analyse de données fonctionnelles (niveau senior) Modélisation des données (conceptuelle et logique – méthode Kimball) ? Architecture des données et flux de données ? Surveillance de la qualité des données ? SQL ? Environnement technique : MS SQL Server, Power BI, Azure, Databricks, SSIS, SSAS ? Exigences linguistiques : ?? Maîtrise professionnelle du néerlandais (min. B2+) ?? Maîtrise professionnelle du français (min. B2+) ?? Connaissance passive de l'anglais ? Profil recherché : Au moins 10 ans d'expérience en analyse de données fonctionnelles Forte capacité à traduire les besoins commerciaux en exigences techniques Attitude proactive, précision, indépendance et bonne coopération Expérience dans un contexte de Data Warehouse et de gouvernance des données ? Conditions d'affectation : ? Lieu : Bruxelles (télétravail partiel possible) ? Durée : 6 mois (possibilité de prolongation) ? Début : Dès que possible ??? Statut : Freelance /...

Business analyst - Business Central

Categorie:
functioneel analyst
Werkplek:  
100% werken bij klant
Duur:  
> 4 weken
Plaats:   
West-Vlaanderen

Wij, x, zoeken een ervaren Business Analyst die eenrnsleutelrol speelt in het optimaliseren en integreren van bedrijfsprocessen. Jernwerkt mee aan de verdere uitrol en fine-tuning van Microsoft Dynamics 365rnBusiness Central, met belangrijke koppelvlakken naar CRM, Tasklet en Continia.rnrnAls Business Analyst analyseer je processen binnen o.a.rnfinance, supply chain en sales, en werk je nauw samen met interne stakeholdersrnen externe leveranciers. Je vertaalt businessbehoeften naar functionelernvereisten en ondersteunt bij implementaties, testing en change management.rnHierbij ben je ook verantwoordelijk voor het trainen van ons personeel en jernfungeert als aanspreekpunt voor hun vragen en ondersteuning.rnrn rnrnAanbodrnrnrn Een boeiende opdracht inrn een dynamisch, hands-on teamrn Duidelijke scope enrn beslissingsstructurenrn Verloning: marktconformrn - hetzij op freelance basis hetzij als tijdelijk contractrn Duur: Fulltime, minimumrn 12 maanden rnrnrnOnze wensenrnrn rnrnrn Business consultant metrn minstens 3 jaar ervaring als Business Analystrn Grondige kennis vanrn Microsoft Dynamics 365 Business Centralrn Ervaring met integratiesrn of implementaties van Tasklet, CRM en Continiarn Analytisch enrn pragmatisch ingesteld, met sterke communicatieve vaardighedenrn Ervaring metrn projectmatige samenwerking binnen KMO-omgevingen is een troefrn Beschikbaar op heelrn korte termijnrnrnrn rnrnJobkenmerkenrnrnrn Analyse van bestaandern processen en identificatie van optimalisatiekansenrn Functioneel beheer enrn ondersteuning bij Business Central (en aanverwante tools)rn In kaart brengen enrn opvolgen van requirements in samenwerking met key-usersrn Coördinatie vanrn implementatieprojecten rond CRM, Tasklet en Continiarn Uitschrijven vanrn functionele documentatie en...

Logistiek administratief medewerker - Haven Antwerpen - 4/5de of fulltime

Categorie:
administratie
Werkplek:  
100% werken bij klant
Duur:  
> 4 weken
Plaats:   
Antwerpen

Voor het x-project zoeken we een logistieke-administratieve ondersteuning tot maart 2026.De opdracht is voorzien voor een fulltime tewerkstelling, en zal naar alle waarschijnlijkheid tot begin 2026 zijn, misschien met een kleine verlenging.Deze opdracht is enkel weerhouden voor kandidaten die een degelijke logistieke ervaring kunnen voorleggen.Als Account Executive ben jij de spil in de operationele en administratieve ondersteuning van logistieke processen op de Oosterweelsite. Je zorgt voor een vlekkeloze opvolging van dossiers, waarbij je nauwsamenwerkt met zowel interne teams als externe subcontractors. Door jouw betrokkenheid zorg je ervoor dat de site administratief en operationeel op rolletjes loopt, terwijl je bijdraagt aan het maximaliseren van onzemarge in een competitieve markt.Jobinhoud:Je beheert dossiers van A tot Z, inclusief communicatie met chauffeurs, lossen en herladen, en alle bijbehorende administratie;De ‘transport-logistieke’-puzzel wordt door jou gelegd in zeer nauw overleg met de betrokken customer project leader;Je werkt nauw samen met interne teams, zoals transport, facility en operations, maar ook met externe partners en subcontractors;Je biedt ondersteuning bij de Logistics Control Tower (Kaai 414) en springt bij waar nodig;Je verzorgt de correcte facturatie en voert nacalculaties uit volgens de vastgelegde procedures;In overleg met het team signaleer je kansen voor extra diensten of verbeteringen binnen een dossier.Jouw talenten:Je hebt 1 tot 3 jaar relevante werkervaring opgedaan binnen Project Forwarding of binnen een logistieke omgeving en hebt kennis van internationale transport/handelsdocumenten alsook basisnoties overveiligheid;Je bent enorm geboeid en toont interesse in projectlading, breakbulk, forwarding, enz. Het motiveert je ook om erg dicht bij operations betrokken te worden;Je kan je vlot uitdrukken in het Nederlands en Engels of Frans (zowel gesproken als geschreven), andere talen zijn zeker een pluspunt. Je kan op een beleefde doch assertieve manier communiceren binnen eenterminal operations omgeving;Je bent communicatief, commercieel, legt graag contacten en bent tegelijkertijd ook administratief sterk;Je kan probleemoplossend denken en resultaatgericht werken.We zoeken een hands-on persoon die accuraat wil en kan werken.Plaats van tewerkstelling: Deurne en sporadisch Kaai 414 Antwerpen)  Uurtarief: 47 euro excl....

administratieve freelancer 2000 Antwerpen

Categorie:
administratie
Werkplek:  
100% werken bij klant
Duur:  
> 4 weken
Plaats:   
Antwerpen

Voor onze klant te 2000 Antwerpen, zijn wij op zoek naar een tijdelijke administratieve freelancer. Dit in afwachting van een vaste medewerker.Taken:Het beheer van alle kantoor gerelateerde organisatieOntvangst cliënteelBeantwoorden van telefonische oproepenBijhouden van agenderingenDossiers aanmaken in desbetreffende softwarePostverwerkingTelefonische en schriftelijk contact met cliënten en leveranciers van het kantoorBijhouden kantoorbenodigdheden en opvolgen van praktische kantoor gerelateerde problemen zoals contacten met ITC-firma techniekers, telefonie, etcBijhouden van facturatie en ondersteuning debiteurenbeheer (uitschrijven rappels, desgevallend facturen en klassement)Opstart: in samenspraakAantal: in samenspraakEinde: afhankelijk wanneer vaste medewerker opstartLocatie: 100% bij onze klant te 2000 Antwerpen (goed bereikbaar met het openbaar vervoer)Voor interesse en/of meer informatie, graag een bericht via dit platform. ...

Nauwkeurige administratieve freelancer Rupelstreek

Categorie:
administratie
Werkplek:  
100% werken bij klant
Duur:  
< 1 week
Plaats:   
Antwerpen

Voor onze klant in de Rupelstreek zijn wij op zoek naar een tijdelijke administratieve duizendpoot. Dit in afwachting van een vaste medewerker.Taken:Onthaaltelefoon behandelenE-mails behandelenOpmaken van bestelbonnen en facturenDeelnemen aan vergaderingenOpvolgen dossiers (meer uitleg op aanvraag via een Teams overleg)Meerdere administratieve taken mogelijkOpstart: 1 september 2025Aantal: 50% (zeker op vrijdagvoormiddag) - meer info over dagen tijdens Teams gesprekEinde: medio oktober 2025 of 31/10/2025 (afhankelijk wanneer vaste medewerker opstart)Locatie: 100% bij de klant (Rupelstreek)Voor interesse en/of meer informatie, graag een bericht via dit platform.  ...

Expert Web Front End : Symfony/Typescript/React

Categorie:
website programmeren
Werkplek:  
Deels bij klant - deels op kantoor freelancer
Duur:  
> 4 weken
Plaats:   
Namen

  Mission Freelance – Expert Web Front End (React / Symfony / Monitoring) ? Namur (Belgique) – Hybride ? Début : ASAP ? Contexte : Pour l'information des majors publiques du secteur de la mobilité, l'investigation d'un Expert Front-End pour l'intervention du système de flottaison des plus de 3 000 véhicules et des ports de trafic en temps réel. ? Vos missions : Refonte et optimisation du front React / TypeScript Mise en place de pratiques de développement et de testing Encadrement technique des développeurs front Optimisation des performances temps réel (Mercure) Collaboration avec les équipes back PHP / Symfony / API Platform ?? Stack technique : React, TypeScript, Symfony 6, API Platform, Mercure, MariaDB, Redis, Docker, Azure DevOps, Kubernetes, RabbitMQ, Playwright, Jest, Grafana, Kibana... ? Recherche de profil : +10 d'expérience en développement web front-end, solide expertise et React, TypeScript, Symfony, API Platform, avec une compréhension approfondie des performances temps réels.  ...

FreelanceNetwork.be is al 13 jaar de meest actieve freelance community met meer dan 48.400 freelancers en 37.250 jobs.