FreelanceNetwork.be is al 13 jaar de meest actieve community van freelancers en opdrachtgevers.


Schakel nu een freelancer in

150 opdrachtgevers vonden vorige maand al een freelancer

Populaire categorieën

Nieuwe freelancers

Sarah  Meraga

Sarah Meraga

Beste,

Gecertificeerd lasser in halfautomaat en TIG met ervaring in metaalbewerking taken, zoek ik klanten die...
Aline  Verduyn

Aline Verduyn

vertaler EN - NL - FR - KO
business english coaching
intercultural communications...
Yemin De koning

Yemin De koning

Electricien, koeltechniek...

Hoe het werkt

Plaats uw opdracht gratis

Geef uw opdracht in op onze website. Geef een titel in wat u zoekt en het werk dat uitgevoerd moet worden. Geef uw contactgegevens in zodat freelancers op voorhand kunnen nagaan of zij een meerwaarde zijn voor uw bedrijf.

Creëer uw profiel

Vervolledig uw profiel met een persoonlijke beschrijving en uur-tarief.

Verspreiding naar de freelancers

Wij lezen uw opdracht na en verspreiden ze gratis onder de freelancers die aan uw selectiecriteria voldoen. Dit gebeurt via onze vacaturedatabase en via onze jobmailing.

Reageer op berichten

Kom direct in contact met opdrachtgevers via onze website.

nieuwste jobs

Administratieve Ondersteuning / Back Office / Veurne

Categorie:
administratie
Werkplek:  
100% werken bij klant
Duur:  
> 4 weken
Plaats:   
West-Vlaanderen

Wij gaan op zoek naar een administratieve freelancer om een tijdelijke opdracht op te nemen bij onze klant in Veurne. Deze opdracht heeft de intentie om ziekte en verloven op te vangen. Vermoedelijk zal deze opdracht enkele maanden innemen.Minimum een 3/5 tewerkstelling op weekbasis, 4/5 en voltijds kan ook. Takenpakket:- Administratieve ondersteuning van de coördinatoren, planners en werfleiders in een maatwerkbedrijf. - Opvolgen meetstaten, ondersteuning opmaak offertes, grondstoffen en materialen bestellen, verwerking...

Application Specialist in Lier

Categorie:
IT andere
Werkplek:  
Deels bij klant - deels op kantoor freelancer
Duur:  
> 4 weken
Plaats:   
Antwerpen

x in Lier, is een softwarebedrijf gespecialiseerd in het automatiseren van administratieve, logistieke en productie gerelateerde bedrijfsprocessen. Dat doen ze voor productie- en B2B tradingbedrijven in de voedingsindustrie. Met hun eigen ontwikkelde softwareprogramma IC-trace bieden ze klanten de mogelijkheid om de volledige werkflow van ontvangst, opslag, productie en distributie te beheren, automatiseren en traceren. Om hun team te versterken is x op zoek naar een nieuwe Application Specialist.Jouw functieJe krijgt de kans om een intensief opleidingstraject op maat te volgen met als doel stap voor stap te groeien in de rol van Application Specialist. Gedurende dit traject zal je begeleid en opgeleid worden door je collega Application Specialist en krijg je de kans om, indien nodig bijkomende opleidingen te volgen. Uiteindelijk zal je in staat zijn om volgende taken zelfstandig uit te voeren.Je zorgt dat incidenten en requests van klanten zorgvuldig gelogd, toegewezen en beantwoord worden. Na inschatting van impact en dringendheid leg je prioriteiten vast (Jira Service Desk).Je analyseert requests binnen het bedrijfsproces van de klant en stemt de requirements van de klant af.Je staat in voor de implementatie en configuratie van diverse modules en bedrijfseigen procedures al dan niet gekoppeld aan hardware op de werkvloer (scanners, etiketteermachines, weegschalen,...)Je voorziet een opleiding voor de eindgebruikers en supporteert hen bij vragen en problemen.Je maakt procedurebeschrijvingen op en vult help-pagina's in.De ideale kandidaatHeeft een passie voor het begrijpen van gegevens en kan eenvoudige informatie uit databases halen.Is nieuwsgierig en bereid om te leren, vooral als het gaat om bedrijfsprocessen.Is Nederlandstalig en kan zich professioneel uitdrukken in het Frans en/of Engels.Kan zelfstandig werken, is goed georganiseerd en denkt graag in termen van probleemoplossing.Het hebben van een hoger diploma of specifieke IT-kennis is geen absolute vereiste, maar de juiste attitude, interesse en motivatie zijn van groot belang voor succes in deze functie.Heb je een basis kennis SQL? Dat is een pluspunt!Het aanbodEen uitdagende leeromgeving in een groeiende KMO die zich richt op de toekomst met innovatieve toepassingen.Een ondersteunende, no-nonsens cultuur waarin je stap voor stap de functie leert kennen en kunt groeien.Een aantrekkelijk leertraject met training on the job, waarbij je de kans krijgt om jouw kennis en ervaring op te bouwen.Het kantoor is vlot bereikbaar langs de ring van Lier.Freelance of in vast...

Verantwoordelijke eventruimte / businesscenter

Categorie:
eventplanner
Werkplek:  
100% werken bij klant
Duur:  
< 1 week
Plaats:   
Oost-Vlaanderen

x, business en events, onderdeel van x NV, verhuurt een auditorium (tot 220 personen), een ontvangstzaal en 3 kleinere vergaderzalen aan organisaties. Deze events kunnen doorgaan op weekdagen, weekavonden of op zaterdag gedurende de dag. Voor drukke periodes of wanneer vervanging gewenst is, is x op zoek naar een losse medewerker om het event in goede banen te leiden als zaalverantwoordelijke:Zaalverantwoordelijke (losse medewerker)-?Man/vrouw-?Overdag of 's avonds. Weekdagen of op zaterdag-?Geen events in de vakantieperioden-?Geen vast schema, enkel bij noodzaak/vervanging-?Aanspreekpunt en verantwoordelijke tijdens een event in x-?Kan klant gerust stellen-?Goede communicator, stressbestendig, probleemoplosser-?Vriendelijk en verzorgd voorkomen-?Nederlandstalig-?Woont in de buurt (Nazareth/Gavere)-?Enige technische kennis mbto?Aansluiten laptop via HDMI of Clickshareo?Opstarten PowerPointo?Basiskennis van de functionaliteiten in Qubiz (wordt aangeleerd)Taken:-?Ontvangen van klant/verantwoordelijke die een event organiseert -?Timing van het event kort overlopen met de klanto?Aanvang event, verloop pauzes, inhoud catering en einde-?Overlopen van de planning van het event met het aanwezige personeel-?Klant begeleiden in het gebouw en in het auditorium-?Opstarten van technische faciliteiten:o?Enige affiniteit met pc, video en audio gewenst (geen technische kennis)o?Beamer (projectie), geluid, verlichting opstarten en testeno?PC met PowerPoint aansluiteno?Micro’s aanzetten en geluid testeno?Alles met als doel de presentatie van de klant in goede banen te leiden-?Helpen aan de bar tijdens pauzes en drink achteraf-?Afspraken maken met de cateraar tijdens het event-?Techniek en zaal afsluiten bij einde van het event-?De klant bedanken en kort peilen of alles goed verlopen is-?Eventueel zaal klaarmaken voor een volgend...

Werfleider ventilatie (Machelen)

Categorie:
projectleider
Werkplek:  
100% werken bij klant
Duur:  
> 4 weken
Plaats:   
Vlaams-Brabant

Kan jij de coördinatie op de werf en het voorbereidend werk op kantoor én magazijn perfect combineren? Dan ben jij misschien wel onze nieuwe werfleider. Kom jij ons omver blazen? ?Als werfleider volg jij de werven ter plekke op. Je hebt veel afwisseling tussen kantoorwerk, coördinatie op de werf en zelf je handen uit de mouwen steken. Hoe ziet de job er uit?Je volgt de installaties van onze ventilatiesystemen ter plekke op en bent het aanspreekpunt voor installateurs en onderaannemers.Time-manager eersteklas! Je zorgt ervoor dat alle werken binnen de afgesproken termijn afgerond worden.Samen met de projectleider zorg je voor een uitstekende kwaliteit van onze installatie.Je communiceert met onze installateurs en onderaannemers en helpt hen waar nodig.Je zorgt voor een efficiënte werkvoorbereiding voor je projecten (materiaallijsten opmaken etc.)ProfielBij x zijn we op zoek naar mensen met goesting. Positivo's die gedreven en geboeid zijn door het vak en dat zoeken wij ook in onze werknemers.Je houdt van afwisselend, flexibel en zelfstandig werken.Geen zittend gat? Liever zelf de handen mee uit de mouwen steken en vaak op de baan zijn? Ideaal!Je hebt een technische opleiding achter de rug of gelijkwaardige ervaring in de bouwsector.Ai, er is een probleem... Gelukkig vind jij altijd een oplossing!Je hebt al gehoord van (en gewerkt met) Microsoft Office.AanbodWat hebben we voor jou in petto?Een goed gesprek met een koffietje erbij! Maar uiteraard hebben we meer te bieden dan dat.Veel autonomie, flexibiliteit en een goede work-life balans met glijdende uren.Je wordt omringd door een enthousiast en tof team. (Eigen stoef stinkt niet met een goed ventilatiesysteem. )Bij x staan we nooit stil. Je kan rekenen op een uitgebreid opleidingspakket. Begint het al te kriebelen en kan je niet wachten om ons team beter te leren kennen? Laat het ons snel weten en wie weet ben jij binnenkort één van ons...

Financiele administratie 1 dag pw in roeselare

Categorie:
administratie
Werkplek:  
100% werken bij klant
Duur:  
> 4 weken
Plaats:   
West-Vlaanderen

Voor onze studio in Roeselare zijn wij op zoek naar een freelancer die ons kan helpen en begeleiden in onze administratie.Jobinhoud is oa:- Wekelijkse bankcontact controle- Wekelijkse ontvangstenboek controle- Rekening couranten juist zetten voor kadobonnen en buitenlandse artiesten (wij gebruiken Exact Online)- Verkoopfacturen opmaken- Contracten opmaken met adresgegevensWij hebben ook enkele franchisevestigingen, die moeten opgevolgd worden (van uit Roeselare meestal).- Wekelijkse franchisefees controleren- Betalingen afchecken met facturenEr is ook voorbereiding voor de kwartaal aangiftes:- Facturen ophalen vanuit verschillende platformen- Visa uittreksels inladen en afpunten- Rekeningbetalingen afpunten. (gebeurt allemaal in OkiOki)Dit zijn de hoofdzaken die telkens terugkomen.Er zijn nog randtaken die nog niet opgelijst zijn.Dit is een ongoing job, voor ongeveer 1 dag per week.100% vanuit onze studio uit te voeren.Er kan meer werk bijkomen indien u dat...

Freelance vertegenwoordiger hondensupplementenmerk West- en Oost-Vlaanderen

Categorie:
verkoop
Werkplek:  
100% op kantoor freelancer
Duur:  
> 4 weken
Plaats:   
West-Vlaanderen

Ben jij het commerciële talent dat alle huisdier retailers (speciaalzaken) kan veroveren? Word je energiek van het sluiten van deals en ben je een echte verbinder met deze handelaars? Dan zijn wij op zoek naar jou! We zijn het snelst groeiende hondensupplementenmerk van de Benelux.We zijn op zoek naar een gedreven Commercieel Sales Talent die onze B2B verkoop naar een hoger niveau gaat tillen!Wat ga je doen?- Cold calling agent pre-qualified alle winkels, je bezoekt dus enkel warme leads- Je bent verantwoordelijk voor het closen van nieuwe retailers en het uitbouwen van bestaande klantrelaties-Je onderhoudt nauwe contacten met retailers en zorgt voor een optimale klantbelevingWat bieden we jou?-Een uitdagende functie in een dynamische en groeiende markt-Een aantrekkelijk uurtarief (indien eigen wagen zorgen wij voor km vergoeding)-Een leuk en gemotiveerd team-Volop mogelijkheden om je te ontwikkelen en je carrière te...

FreelanceNetwork.be is al 13 jaar de meest actieve freelance community met meer dan 48.400 freelancers en 37.250 jobs.