Geef uw opdracht in op onze website. Geef een titel in wat u zoekt en het werk dat uitgevoerd moet worden. Geef uw contactgegevens in zodat freelancers op voorhand kunnen nagaan of zij een meerwaarde zijn voor uw bedrijf.
Vervolledig uw profiel met een persoonlijke beschrijving en uur-tarief.
Wij lezen uw opdracht na en verspreiden ze gratis onder de freelancers die aan uw selectiecriteria voldoen. Dit gebeurt via onze vacaturedatabase en via onze jobmailing.
Kom direct in contact met opdrachtgevers via onze website.
Ben jij een ervaren financiële professional met een passie voor leiderschap en innovatie? Wij zoeken voor onze klant gevestigd Sint-Eloois-Vijve een dynamische Accounting Manager! Wat ga je doen?Leidinggeven aan een team van 7 financiële expertsWaarborgen van nauwkeurige financiële rapportage volgens IFRS en BE GAAPOptimaliseren van kredietbeheer en interne controlesStimuleren van procesverbetering en digitalisering Wat breng je mee?Minimaal 10 jaar ervaring in accounting, waarvan 3 jaar in een leidinggevende rol binnen een multinationalDiepgaande kennis van IFRS en BE GAAPUitstekende leiderschapsvaardigheden en een proactieve mindsetZeer goede kennis Engels Duur: tot men de vaste Accounting Manager heeft gevonden Waar: Sint-Eloois-Vijve (West-Vlaanderen) Solliciteer nu door je cv en motivatie te...
Onze familiale, dynamische organisatie is in volle expansie, dit resulteerde zich in onze gloednieuwe fabriek waar onze productie in 2022 van start is gegaan en ondertussen up-and-running is waardoor we de steeds groter wordende vraag naar ons kwalitatief, sterk eindproduct, stelselmatig kunnen invullen. In ons splinternieuw, lichtrijk kantoorgebouw met uitzicht op de velden en de Kaaskerkestraat, is jouw werkplek centraal gelegen. De centrale ligging werd niet zomaar gekozen, het purchase team werkt verre van op een eiland. Nauwe contacten met de productie, engineering, warehouse, sales, boekhouding,,... zijn zeer belangrijk. Er heerst dan ook geen eilandencultuur binnen onze familiale organisatie, nee hoor iedereen kent iedereen en we trekken allemaal aan dezelfde kar. Zin in een losse babbel na het werk met je collega's? Spring dan gerust binnen in de bar op de bovenverdieping, van harte welkom in bar 't x. Momenteel zijn wij op zoek naar een Technical Buyer om ons team te versterken. Ons groeiverhaal zit vol potentieel, dit zowel in België als in onze buurlanden en daarom zoeken we iemand die zin heeft om de aankooporganisatie, onze materiaalstroom, en onze aankoopkosten, verder te optimaliseren zodat we deze duurzame groei kunnen garanderen met innovatieve, sterke trailers. Vergeet ook het mee helpen zoeken naar kwalitatieve, sterke componenten niet.De gebruikte softwarepakketen binnen x zijn Microsoft Dynamics, office, Inventor, Eplan, Windchill, . Uiteraard gebruikt niet iedereen al deze pakketen maar dit geheel vormt wel het zenuwstelsel van de organisatie. Het brein? Dat is het team waarvan jij dus een deel van kan zijn. OMSCHRIJVINGJe houdt nauwe contacten met de leveranciers.Je stuurt bestellingen uit en volgt ze verder op.Je onderhandelt contracten waarin prijs, lead time en kwaliteit bovenaan staanMet jouw ervaring ondersteun je de afdeling Material Planning in geval van issues met specifieke leveranciers,Je professionaliseert onze aankoopafdeling met je kennis en toepassing van tools en procedures; Je optimaliseert de masterdata in het MRP-pakket tijdig en correctJe identificeert verbetertrajecten binnen Aankoop die de gehele supplychain verbeteren en helpt met plezier een handje bij de uitbouw van verbeteringstrajecten.PROFIELJe behaalde een (technisch) masterdiploma (zoals Handelsingenieur of Elektromechanica...) of kan dit matchen door jouw ervaring;Je hebt minstens 5 jaar ervaring als aankoper;Je hebt uitstekende onderhandelingsvaardigheden en het vermogen om sterke relaties op te bouwen met leveranciers en interne stakeholders.je hebt een goeie kennis van ERP systemen (idealiter Microsoft Dynamics F&O) en je hebt ervaring met sourcing strategieën.Jouw sterkte is je technische kennis;Je bent proactief, resultaatgericht en in staat om strategisch te denken.Je bent een echte teamspeler en houdt nauwe contacten met de andere afdelingen binnen x(productie, R&D,....).Je bent een gedreven, stressbestendig en communicatief persoon.Je communiceert graag en vlot in meerdere talen (zeer goede kennis Nederlands, vlot in Engels en Frans)Je hebt een positieve ingesteldheidTyperend voor jou is je probleemoplossend vermogen.Variatie schrikt je niet af, in tegendeel, afwisseling vind je net boeiend.'Samen aan de kar trekken' is jouw...
Locatie: Regio Kortrijk en omgeving (hybride mogelijk)Tijdelijke opdracht – circa 12 maandenStart: zo snel mogelijk Over de opdracht Voor een groeiende organisatie in Zwevegem zoeken we een ervaren freelance Business Analyst die een sleutelrol speelt in het optimaliseren en integreren van bedrijfsprocessen. Je werkt mee aan de verdere uitrol en fine-tuning van Microsoft Dynamics 365 Business Central, met belangrijke koppelvlakken naar CRM, Tasklet en Continia. Jouw rol Als Business Analyst analyseer je processen binnen o.a. finance, supply chain en sales, en werk je nauw samen met interne stakeholders en externe leveranciers. Je vertaalt businessbehoeften naar functionele vereisten en ondersteunt bij implementaties, testing en change management. Kernactiviteiten - Analyse van bestaande processen en identificatie van optimalisatiekansen - Functioneel beheer en ondersteuning bij Business Central (en aanverwante tools) - In kaart brengen en opvolgen van requirements in samenwerking met key-users - Coördinatie van implementatieprojecten rond CRM, Tasklet en Continia - Uitschrijven van functionele documentatie en testscenario’s - Ondersteuning bij opleiding en acceptatietesten Profiel - Freelance consultant met minstens 3 jaar ervaring als Business Analyst Grondige kennis van Microsoft Dynamics 365 Business Central - Ervaring met integraties of implementaties van Tasklet, CRM en Continia - Analytisch en pragmatisch ingesteld, met sterke communicatieve vaardigheden - Ervaring met projectmatige samenwerking binnen KMO-omgevingen is een troef - Beschikbaar op korte termijn (of bespreekbaar) Wat mag je verwachten? - Een boeiende opdracht in een dynamisch, hands-on team - Hybride werkvorm: combinatie van on-site (West-Vlaanderen) en remote mogelijk - Duidelijke scope en beslissingsstructuren - Marktconform freelance tarief - Duur: ongeveer 12 maanden, met mogelijke...
Beschik je over een sterke technische achtergrond; uitstekende coördinatieve vaardigheden en de capaciteit om diverse stakeholders efficiënt aan te sturen? Dan ben jij misschien de Projectleider die wij zoeken!Als Projectleider ben je autonoom verantwoordelijk voor de integrale en kwalitatieve afwerking van toegewezen bouwprojecten. Jij fungeert als de centrale spil in de communicatie en coördinatie tussen bouwheer, architecten, studiebureaus, werfleiding, de afdeling aankoop en werkvoorbereiding.Uw Verantwoordelijkheden:Projectmanagement: verantwoordelijk voor de volledige opvolging van de toegewezen werven.Stakeholdermanagement: onderhouden van effectieve communicatielijnen met alle betrokken partijen.Planning & Organisatie: analyseren van projectdossiers en proactief gedetailleerde uitvoeringsplanningen opstellen.Kwaliteitsborging & Voortgangsbewaking: nauwgezet monitoren van de kwaliteit en de voortgang van de werkzaamheden.Vergaderingsmanagement: organiseren en leiden van constructieve werfvergaderingen en het consequent opvolgen van de actiepunten.Financieel Management: opstellen van vorderingsstaten , beheren van het projectbudget en bewaken van de rendabiliteit.Oplevering: eindverantwoordelijkheid voor de correcte voorlopige en definitieve oplevering van de projecten.We betalen jouw facturen tijdig en correct (30 dagen)Het team van recruiters & accountmanagers is betrokken bij je carrière en volgen je nauw op.Tegen het einde van je project, zoeken we proactief naar je volgende uitdaging en zorgen we voor de nodige...
Deeltijdse opdracht (50%), eventueel flexibel in te vullen (halve dagen of beurtelings volle dagen)Duur: start 26/05/25 tot 31/03/26Taken: Boeken van diverse soorten facturen, betaling, verkoopfacturen controlleren en versturenGewenst profiel: bachelor boekhouding, ervaring in productieomgeving (450 medewerkers), zeer goede kennis Engels, goede kennis Excel en...
Wij wensen dit weekend (zaterdagavond 10/5) foto's van een optreden van ons orkest. We treden op met Els De Schepper en professionele fotografie zou leuk...