FreelanceNetwork.be is al 13 jaar de meest actieve community van freelancers en opdrachtgevers.


Schakel nu een freelancer in

146 opdrachtgevers vonden vorige maand al een freelancer

Populaire categorieën

Nieuwe freelancers

SAAY. Administration

SAAY. Administration

Wij zijn een team gespecialiseerd in administratieve taken, bekwaam in het Frans en Nederlands en gekenmerkt door een...
Sigrid Anno

Sigrid Anno

Met mijn toewijding en expertise als freelance administratieve ondersteuner, ontwar ik de knopen van jouw...
Anne Slangen

Anne Slangen

Na een loopbaan van 7 jaar in de reclamewereld als Art Director heb ik in januari 2017 de stap gezet om als freelance...

Hoe het werkt

Plaats uw opdracht gratis

Geef uw opdracht in op onze website. Geef een titel in wat u zoekt en het werk dat uitgevoerd moet worden. Geef uw contactgegevens in zodat freelancers op voorhand kunnen nagaan of zij een meerwaarde zijn voor uw bedrijf.

Creëer uw profiel

Vervolledig uw profiel met een persoonlijke beschrijving en uur-tarief.

Verspreiding naar de freelancers

Wij lezen uw opdracht na en verspreiden ze gratis onder de freelancers die aan uw selectiecriteria voldoen. Dit gebeurt via onze vacaturedatabase en via onze jobmailing.

Reageer op berichten

Kom direct in contact met opdrachtgevers via onze website.

nieuwste jobs

Werftoezichter bouw- en infrastructurele – Utiliteitsbouw klasse 8

Categorie:
projectleider
Werkplek:  
100% werken bij klant
Duur:  
> 4 weken
Plaats:   
Limburg

OmschrijvingrnrnAls werftoezichter ben je verantwoordelijk voor derndagelijkse controle van de uitvoering van verschillende bouw- enrninfrastructurele werven met als doel te waken over een kwalitatieve uitvoeringrnvan de werken. Dit binnen de vereiste tijdspanne en in overeenstemming met dernregelgeving inzake overheidsopdrachten, de bestekdocumenten, meetstaten enrnuitvoeringstekeningen. rnrnJe werkt in nauwe samenwerking met de leidend ambtenaar,rnarchitecten en studiebureaus.rnrnrnrnVoornaamste taken:rnrnInspecteren van de bouwplaats, het opvolgen van leveranciersrnen dienstverleners;rnrnRapporteren van extra werkzaamheden en het signaleren vanrneventuele problemen op de bouwplaats;rnrnErvoor zorgen dat het werk nauwkeurig, kwalitatief enrnconform de veiligheidsnormen wordt uitgevoerd, zoals contractueel isrnvastgelegd.rnrn rnrnVoorbereidingrnrn·      rnKennisnemen van de uit te voeren opdrachten enrnop basis hiervan een eigen werkplan opstellen;rnrn·      rnVoorbereiden, plannen en praktisch organiserenrnvan de op te volgen;rnrn·      rnVoorafgaandelijk inwinnen van informatiernbetreffende de op te volgen werken bij de startvergaderingen met de aannemers;rnrn·      rnUitvoeren van voorbereidende administratieverntaken;rnrn·      rnOp het terrein de plannen vergelijken met dernplaatselijke toestand en de bevindingen doorgeven aan het tekenbureau;rnrn·      rnRamingen opmaken (hoeveelheden) voor werken waarrneen referentie voor beschikbaar is.rnrnUitvoeringrnrn·      rnUitvoeren van activiteiten ter plaatse, zoalsrnopstellen van meetstaten, controleren van werkzaamheden, betekenen retributie,rnfotograferen, …;rnrn·      rnToezicht houden op en rapporteren over dernuitgevoerde werken;rnrn·      rnAannemers wijzen op afwijkingen en aanmanen hierrniets aan te doen;rnrn·      rnBijhouden en invullen van verletstaten;rnrn·      rnOpstellen of voorstellen van verslagen vanrnwerfvergaderingen en pv’s van vaststelling bij verdaging of schorsing vanrnwerkzaamheden;rnrn·      rnGegevens overmaken voor en/of opmaken vanrnvorderingsstaten alsook nazicht;rnrnVerslag uitbrengenrnrn·      rnSignaleren van knelpunten en/of uitzonderlijkernwaarnemingen of gebeurtenissen aan de leidend ambtenaar en/of architect enrnwijzen op afwijkingen ten opzichte van de wetgeving indien nodig;rnrn·      rnSuggesties doen aan de leidend ambtenaar van dernwerf en aan de aannemers betreffende oplossingen en maatregelen om klachten ternvoorkomen en aan te pakken op de werf;rnrn·      rnDagboeken bijhouden van de uitgevoerdernhoeveelheden materieel, manschappen en melding van onvoorziene omstandigheden;rnrn·      rnWerkstaten en vorderingsstaten opmaken;rnrn·      rnVerslag uitbrengen aan de leidend ambtenaarrnen/of architect over het verloop van de werken en over de activiteiten vanrnaannemers bij de uitvoering van werken.rnrnInformerenrnrn·      rnBijwonen van werfvergaderingen;rnrn·      rnOverleggen met de leidend ambtenaar en/ofrnarchitect over de uitvoering van de werken;rnrn·      rnUitleg geven rond procedures, regelgeving, … aanrnaannemers.rnrnControlernrn·      rnControle over de uitvoering van de werkenrnconform de uitvoeringsplannen en de bestekvoorwaarden;rnrn·      rnWaken over de kwaliteit van de verwerkternmaterialen;rnrn·      rnControle op het toepassen van dernveiligheidsvoorschriften.rnrn rnrnBijkomende informatiernrn·      rnPlaats van tewerkstelling: Diepenbeekrnrn·      rnDe werkdag vangt aan tussen 07u00 en 09u00 enrneindigt tussen 16u00 en 18u30.rnrn rnrnProfielvereistenrnrn·      rnBachelor diploma of gelijkwaardig door ervaring,rnbij voorkeur in een technische richting;rnrn·      rnErvaring als werftoezichter;rnrn·      rnKennis van bouwkundige werken,rnelektromechanische uitrustingen, gebouwtechnieken, meetmethodes en kunnenrnwerken met (standaard) bestekken;rnrn·      rnEen sterke en overtuigende communicator;rnrn·      rnIn het bezit van een rijbewijs B;rnrn·      rnKennis van Microsoft Office-toepassingen zoalsrnWord, Excel, Outlook en MS Project, 3D-software gebruiken voor controles.rnrnToe te voegen document:rnrnTechnische en beroepsbekwaamheid dient aangetoond te worden oprnbasis van minstens twee (2) en maximum vijf (5) relevante referenties vanrnwerftoezichtopdrachten die gedurende de afgelopen periode van maximaal vijf (5)rnjaar werden uitgevoerd met vermelding van de datum en de naam van de publiek-rnof privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd...

Ondersteuning boekhouding / Administratie / HR

Categorie:
hr ondersteuning
Werkplek:  
Deels bij klant - deels op kantoor freelancer
Duur:  
< 1 week
Plaats:   
Antwerpen

Bij deze gezocht een nauwkeuringe freelancer voor ondersteuning boekhouding /...

Office Manager part time

Categorie:
administratie
Werkplek:  
100% werken bij klant
Duur:  
> 4 weken
Plaats:   
Oost-Vlaanderen

Gezocht: Office Manager voor een part time lange termijn opdracht ter plaatse bij één van onze klanten (regio Lokeren/Zele/Sint Niklaas). Telkens in de voormiddag, of eventueel niet op woensdag en een volledige dag op donderdag. Flexibele invulling mogelijk, met uitzondering van remote work. -Beheer payroll-Opvolgen leasewagens-Contact voor diverse stakeholders -Aanspreekpunt voor het personeel-Bestellen office supllies-Voorbereiding meeting room-Onthaal-Talenkennis:...

Event medewerker

Categorie:
horeca
Werkplek:  
Deels bij klant - deels op kantoor freelancer
Duur:  
> 4 weken
Plaats:   
Vlaams-Brabant

Ik ben opzoek naar verantwoordelijke mensen om me elk seizoen (April-November) te willen helpen bij het cateren van bedrijfs en privé evenementen op verschillende locaties in Vlaanderen. Dit met een Foodtruck en een mobiele bar. - graag met een grote wagen rijden is een must. Alsook beleefdheid, probleemoplossend denken, efficiënt werken, klantvriendelijkheid, een verzorgd voorkomende zijn belangrijke puntjes. ;) Contacteer me gerust hierover bij...

Administration Officer

Categorie:
administratie
Werkplek:  
100% werken bij klant
Duur:  
> 4 weken
Plaats:   
Antwerpen

Je biedt administratieve ondersteuning bij projecten, inclusief technische en logistieke aspectenJe stelt documenten op en verwerkt deze, zoals planningen, offertes, bestellingen, facturen en prestatierapportenJe volgt procedures en dossiers op en optimaliseert deze indien nodigJe onderhoudt contact met klanten, leveranciers en onderaannemers om de communicatie soepel te laten verlopenJe corrigeert en volgt de reis- en werktijden van de technici opJe voert algemene administratieve taken uitJe biedt ondersteuning aan projectleiders door opzoekwerk te doen, prijzen te achterhalen, vragen te beantwoorden en goederen te...

Freelance Admin & Logistics Manager gezocht - regio Gent

Categorie:
administratie
Werkplek:  
100% werken bij klant
Duur:  
> 4 weken
Plaats:   
Oost-Vlaanderen

Voor een snelgroeiend en innovatief horecabedrijf met internationaal potentieel zijn we op zoek naar een gedreven Admin & Logistics profiel om ons team te versterken. ??Wie zoeken...

FreelanceNetwork.be is al 13 jaar de meest actieve freelance community met meer dan 48.400 freelancers en 37.250 jobs.