FreelanceNetwork.be is al 13 jaar de meest actieve community van freelancers en opdrachtgevers.


Schakel nu een freelancer in

234 opdrachtgevers vonden vorige maand al een freelancer

Populaire categorieën

Nieuwe freelancers

Davide Ricchiuti

Davide Ricchiuti

Business Performance Consultant | Controlling & Projectmanagement

Ik help bedrijven efficiënter...
Kristof Torfs

Kristof Torfs

I am a software developer with 20 years experience, specialized in web development using the Symfony PHP framework with...
Benny Bollen

Benny Bollen

Vergoeding bespreekbaar per...

Hoe het werkt

Plaats uw opdracht gratis

Geef uw opdracht in op onze website. Geef een titel in wat u zoekt en het werk dat uitgevoerd moet worden. Geef uw contactgegevens in zodat freelancers op voorhand kunnen nagaan of zij een meerwaarde zijn voor uw bedrijf.

Creëer uw profiel

Vervolledig uw profiel met een persoonlijke beschrijving en uur-tarief.

Verspreiding naar de freelancers

Wij lezen uw opdracht na en verspreiden ze gratis onder de freelancers die aan uw selectiecriteria voldoen. Dit gebeurt via onze vacaturedatabase en via onze jobmailing.

Reageer op berichten

Kom direct in contact met opdrachtgevers via onze website.

nieuwste jobs

Commercieel Administratief Bediende | Voltijds | Oostende

Categorie:
administratie
Werkplek:  
100% werken bij klant
Duur:  
> 4 weken
Plaats:   
West-Vlaanderen

? Word Administratieve Duizendpoot in Oostende! ?Ben jij een organisatietalent met een passie voor klantcontact en administratieve processen? Voor onze klant in het prachtige Oostende zijn we op zoek naar tijdelijke, voltijdse administratieve versterking!? Jouw rol:Jij bent het aanspreekpunt voor klanten en zorgt voor een vlekkeloze communicatie over offertes en planning.Coördineer opmetingen en stel een efficiënte planning op voor herstellingen.Verzorg de facturatie van de uitgevoerde werken en houd alles nauwkeurig bij.Help een collega van een andere afdeling met het opstellen van planningen en werkbonnen, opstellen en opvolging van...

Freelance verkoper van massagestoelen

Categorie:
verkoop
Werkplek:  
100% werken bij klant
Duur:  
> 4 weken
Plaats:   
West-Vlaanderen

Ben jij een geboren verkoper met een passie voor wellness en lifestyleproducten?Heb je een vlotte babbel, commerciële flair én zin om aan de slag te gaan in een inspirerende setting? Dan hebben wij dé kans voor jou!Voor onze x, een tijdelijke concept store in hartje Sluis (van juni tot en met september), zoeken wij een freelance verkoper.Wat ga je doen?In onze x laat je bezoekers kennismaken met onze luxueuze massagestoelen. Je spreekt passanten spontaan aan, nodigt hen uit om plaats te nemen, legt de werking uit en begeleidt hen tijdens hun relaxmoment. Dankzij jouw enthousiasme en overtuigingskracht zet je beleving om in verkoop.Je staat er nooit alleen voor: je werkt samen met Jean-Marie of Nathalie – twee ervaren collega’s die je ondersteunen, motiveren en wegwijs maken in de producten en aanpak. Je hoeft dus geen expert te zijn in wellness – je leert snel bij. Belangrijker is dat je mensen durft aanspreken, hun vertrouwen wint én hen overtuigt van de waarde van onze producten.Wie zoeken we?We zoeken mensen met een natuurlijke commerciële flair of verkoopervaring, die genieten van persoonlijk contact én graag deel uitmaken van een feelgood-verhaal.Hoe ziet onze ideale verkoper eruit?Commerciële flair en overtuigingskracht: Je weet hoe je mensen aanspreekt, interesse wekt en een gesprek op een natuurlijke manier richting verkoop stuurt – altijd vriendelijk en met de juiste toon.Klantgericht en positief ingesteld: Je geniet ervan om mensen te laten ontspannen en voelt snel aan wat ze nodig hebben. Of iemand nu iets koopt of niet, jij wil dat ze met een goed gevoel vertrekken.Zelfstandig én een teamplayer: Je bent zelfstandig genoeg om initiatief te nemen, maar werkt net zo graag samen. Je communiceert vlot met je collega aan de stand en springt flexibel in waar nodig.Wat bieden wij?Een zelfstandige, commerciële functie binnen een sterk en groeiend merkEen aantrekkelijke commissie per verkoopEen product met hoge belevingswaarde dat mensen ter plekke kunnen testenBegeleiding en coaching op de werkvloer door ervaren collega’sEen professionele werkomgeving op een toplocatie in de drukste winkelstraat van SluisWaardering voor jouw inzet en ruimte om mee te denken over de verkoopaanpakEen positieve sfeer waar kwaliteit, klantgerichtheid en commercieel succes centraal staanNiet beschikbaar tijdens de zomer, maar wel enthousiast?Geen probleem! In het najaar staan we opnieuw op tal van beurzen en in shoppingcentra met tijdelijke pop-upstands. Ook daarvoor zoeken we extra commerciële versterking. Laat van je horen – wie weet word jij binnenkort één van de gezichten van ons team én deel van de...

Administratieve Werfondersteuning / Cambrai / Frankrijk

Categorie:
administratie
Werkplek:  
100% werken bij klant
Duur:  
> 4 weken
Plaats:   
West-Vlaanderen

Voor onze klant, actief in de bouw, rekruteren we een freelance administratieve kracht die de werfadministratie zal verzorgen op een Franse werf van onze klant, de locatie ligt op een kleine twee uur afstand van Kortrijk. Er wordt verwacht dat je overnacht tijdens de werkweek. Er zal een appartement worden voorzien voor jou, in een stadje dichtbij de werf. Een voltijdse invulling van 40 uur per week. Dit project zal minimum 18 maanden lopen.Takenpakket:- De volledige administratieve ondersteuning van de werf (10 Ha).- Het opmaken en versturen van bestelbonnen.- Het controleren van de sociale documenten (A1 documenten, Limosa, basisveiligheid,..) en          Checkin@work van de medewerkers en onderaannemers.- Opstellen van vorderingsstaten.- Organisatie van het bouwteamoverleg.- Je verzorgt de toelatingen van de onderaannemers op de werf.Belangrijk:Van maandag tot vrijdag uitslapen op de werf, je zal verblijven in een appartement die onze klant zal voorzien in een naburig stadje. Extra maaltijd- en uitslaapvergoeding wordt toegekend. Langdurige opdracht, oplevering voorzien begin 2027.Je hebt ervaring met werfadministratie. Je bent een administratieve duizendpoot, je weet van aanpakken.Wij verwachten een engagement zolang deze opdracht loopt, voltijds. Je spreekt naast het Nederlands ook vloeiend professioneel Frans en bent zeer IT-vaardig, je werkt graag en vlot met Excel, ERP en...

Zelfstandig Verkoper B2B - Kassasystemen voor Kleinhandel & Horeca

Categorie:
verkoop
Werkplek:  
Deels bij klant - deels op kantoor freelancer
Duur:  
> 4 weken
Plaats:   
West-Vlaanderen

Wij geven kleinhandelaars en horeca-uitbaters op een persoonlijke klantgerichte manier meer controle en overzicht over verkoop, rapportering, boekhouding door het digitaliseren van hun winkeladministratie via een gebruiksvriendelijk kassasysteem gekoppeld aan verschillende componenten (webshop, boekhouding, afsprakenbeheer, loyalty, etc.). Wij leveren en installeren software en hardware: POS, Pre-boekhouding, loyalty, afsprakenbeheer, e-commerce, etc.Wij bieden training aan bij ons en bij de klant ter plaatse over POS, Pre-boekhouding, loyalty, afsprakenbeheer, e-commerce, etc.Onze MissieWij zien het als onze roeping om zelfstandige kleinhandelaars en horeca-uitbaters persoonlijk de nodige digitale hulpmiddelen (tools) aan te reiken, bij te scholen en te begeleiden om hun zaak eenvoudig en efficiënt te beheren, te besturen en te optimaliseren, m.a.w. volledige controle over de huidige werking en groei in de toekomst. Wij doen dit met verschillende digitale tools: Kassa-materiaal, webshop, pre-boekhouding, voorraadbeheer, afsprakenbeheer, betaaloplossingen, etc.Wie ben jij?Wij zoeken een freelance vertegenwoordiger om op lange termijn samen te werken. Je werk met de zaakvoerder en de marketeer om leads te creëren, op te volgen en om te zetten in deals. Je hebt interesse in onze doelgroep en je zoekt naar creatieve manieren om ze online en offline te benaderen en ze om te zetten in een klant. Je krijgt verantwoordelijkheid en de flexibiliteit om je job zelfstandig uit te voeren.Verantwoordelijkheden:ProspectieValideren, beheren en opvolgen van leadsJe helpt een lange termijn verkoopaanpak uit te werkenSamen met de Marketeer lead-generatie uitwerkenJe werkt deels bij ons, deels van thuis en deels bij de prospecten.Actief meezoeken en meewerken aan het succes van Juka.RetailWe verwachten van jou:Ervaring in B2B salesJe woont in West-Vlaanderen of Oost-VlaanderenIn het bezit van een geldig rijbewijsVlotte communicatieve vaardighedenEen energieke, positieve en open persoonlijkheidToegankelijk en sociaalvaardig in relaties met verschillende mensen in verschillende situatiesPassie voor kleinhandel zoals: kleding, schoenen, accessoires, baby-artikelen, cadeauartikelen, interieur-accessoires, tuinartikelen, etc.Passie voor horeca.Een creatieve mindset en een ondernemersmentaliteit met een groot verantwoordelijkheidsgevoel en initiatiefJe bent leergierig en hebt zin om nieuwe vaardigheden toe te passen binnen onze ondernemingIn contact met verschillende influencers is een pluspuntPerfecte kennis van Nederlands en allergisch aan schrijffoutenDeeltijds, Freelance, Onbepaalde...

Digital Marketeer

Categorie:
digital marketeer
Werkplek:  
Deels bij klant - deels op kantoor freelancer
Duur:  
> 4 weken
Plaats:   
Antwerpen

OrganisatieDeze organisatie is een sterk groeiende speler in zijn sector met locaties verspreid over heel België.OpdrachtTijdens deze freelance opdracht zal je actief zijn binnen de volgende domeinen: Optimalisatie van het CRM-systeem. Je geeft mee vorm aan de structuur en segmentatie ervan.Je voorziet een overzichtelijke pipeline voor sales & marketing. Je werkt mee aan het opzetten van slimme marketing automation flows. Ondersteuning bieden bij campagnes (op het vlak van SEO, SEA en retargeting).De ideale freelancerOm deze opdracht tot een goed einde te brengen, zijn wij op zoek naar de freelancer met de volgende ervaring: Je hebt een uitgebreide ervaring met CRM-systemen, idealiter ook met Teamleader. Marketing automation, customer journeys en B2B lead nurturing zijn helemaal jouw ding. Tools zoals Google Analytics 4, Tag Managers en dashboards kennen geen geheimen voor jou. Je communiceert op regelmatige basis met de opdrachtgevers.AanbodWat mag je verwachten binnen deze opdracht: Een opdracht voor zeker 6 tot 9 maanden. In overleg wordt het aantal prestatiedagen bepaald. Idealiter is dit 3 of 4 dagen per week. De kans om mee vorm te geven aan de hele CRM- en marketingopzet. Je werkt deels van thuis maar komt ook op regelmatige basis naar het...

Freelancer voor opmaak financieel plan (opstart onderneming – modebranche)

Categorie:
boekhouden
Werkplek:  
100% werken bij klant
Duur:  
< 1 week
Plaats:   
Antwerpen

Hallo!Ik ben bezig met de opstart van mijn eigen modezaak in bijberoep en zoek een ervaren boekhouder die me kan ondersteunen bij het opstellen van een professioneel financieel plan.Wat ik nodig heb: - Uitgebreid financieel plan met o.a. investeringsraming, exploitatiebegroting, cashflow en balans - Een frisse blik op mijn huidige prijsstrategie en marge is zeker welkom - Praktisch advies en meedenken rond haalbaarheidProfiel: - Ervaring met financiële plannen voor starters- Affiniteit met mode- retailsector is mooi meegenomen, maar geen must- Resultaatgericht en helder in communicatieTiming:Idealiter afronding binnen 2 à 3 weken. Online samenwerking is prima.Lijkt dit iets voor jou? Stuur me gerust een berichtje via DM of via...

FreelanceNetwork.be is al 13 jaar de meest actieve freelance community met meer dan 48.400 freelancers en 37.250 jobs.