FreelanceNetwork.be is al 13 jaar de meest actieve community van freelancers en opdrachtgevers.


Schakel nu een freelancer in

146 opdrachtgevers vonden vorige maand al een freelancer

Populaire categorieën

Nieuwe freelancers

Muriel Rappaport

Muriel Rappaport

Na 20 jaar ervaring in allerlei administratieve functies, nu freelancer! Ik ben perfect tweetalig Nl-Fr en sterk in het...
Hanne Van Oeckel

Hanne Van Oeckel

Mij schakel je in als je wat extra vlotte teksten en frisse ideeën kan gebruiken. Of het nu een catchy...
Peggy Corremans

Peggy Corremans

Ik geniet ervan om contacten te leggen. Dankzij mijn open blik en spontane communicatie bouw ik met veel vertrouwen...

Hoe het werkt

Plaats uw opdracht gratis

Geef uw opdracht in op onze website. Geef een titel in wat u zoekt en het werk dat uitgevoerd moet worden. Geef uw contactgegevens in zodat freelancers op voorhand kunnen nagaan of zij een meerwaarde zijn voor uw bedrijf.

Creëer uw profiel

Vervolledig uw profiel met een persoonlijke beschrijving en uur-tarief.

Verspreiding naar de freelancers

Wij lezen uw opdracht na en verspreiden ze gratis onder de freelancers die aan uw selectiecriteria voldoen. Dit gebeurt via onze vacaturedatabase en via onze jobmailing.

Reageer op berichten

Kom direct in contact met opdrachtgevers via onze website.

nieuwste jobs

Tijdelijke Administratieve ondersteuning

Categorie:
administratie
Werkplek:  
100% op kantoor freelancer
Duur:  
> 4 weken
Plaats:   
Antwerpen

Hallo,Ben je een administratieve duizendpoot en heb je nog een aantal uren per week de tijd om administratieve ondersteuning aan een toffe vzw te geven?Dit zal variëren van week tot week, tussen 1 à 5 uur. Het gaat in eerste instantie over volgende taken:- Powerpointpresentaties in de juiste template plaatsen en controleren of alles qua lay-out juist zit (eventuele schrijffouten eruit halen)- Lesmateriaal online zetten via MemberPress - kennis hiervan is niet noodzakelijk maar wel handig- Agenda-uitnodigingen versturen-...

PT administratieve kracht?

Categorie:
administratie
Werkplek:  
100% werken bij klant
Duur:  
> 4 weken
Plaats:   
Oost-Vlaanderen

Voor een nieuwe opdracht in Lokeren ben ik opzoek naar een ervaren administratieve kracht. Het is een langdurige part-time opdracht als rechterhand van de zaakvoerder. Het takenpakket bestaat uit 3 stukken: 1. Algemene administratie: Loonsadministratie Contracten Verzekeringen Algemene administratie   2.  Opvolgen verkoop: Binnenkomende verkoop vragen opvolgen of deze tijdig beantwoord worden en de zaakvoerder hierop attent maken. Niet nodig om zelf te verkopen of te beantwoorden, wel zien dat ze opgevolgd worden en beantwoord.   3.  Marketing: Vooral social media, nu wordt er weinig gedaan rond social media. De zaakvoerder zou graag wat meer gebruik maken van Linkedin, maar heeft nu te weinig kennis/tijd. De opdracht moet ter plaatse...

Algemene administratie  2 halve dagen per week te Brecht of vanop afstand

Categorie:
administratie
Werkplek:  
100% op kantoor freelancer
Duur:  
> 4 weken
Plaats:   
Antwerpen

Wij zijn een studiebureau bouwkunde met 3 mensen in loondienst en 3 mensen op zelfstandige basis en zoeken iemand op freelancebasis voor de lange termijn.takenpakket:loonadministratie bedienden en zelfstandigenvoorbereiding boekhouding voor boekhouderdebiteurenbeheervoorbereiding betalingenondersteuning bij opmaak...

Freelance Administratief Bediende (16-20 uur per week) regio Kortrijk

Categorie:
administratie
Werkplek:  
100% werken bij klant
Duur:  
> 4 weken
Plaats:   
West-Vlaanderen

Ben jij een zelfstandige en nauwkeurige administratieve professional op zoek naar een flexibele parttime rol? Dan zijn wij op zoek naar jou! Wij zijn momenteel op zoek naar een freelance administratief bediende .Functie: Freelance Administratief BediendeLocatie: On siteUren: 16-20 uur per week (telkens 4 uur per dag, ochtend of namiddag bespreekbaar)Taken:Telefonie: Beantwoorden van inkomende oproepen en doorverwijzen naar de juiste personen.Orderinput: Verwerken van orders in ons systeem en zorgen voor een vlotte afhandeling.Data entry: Nauwkeurig invoeren van gegevens en zorgen voor een up-to-date database.Jouw profiel:2-talig Ned/FRErvaring in administratieve taken is een pluspunt.Uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk.Nauwkeurigheid en oog voor detail zijn essentieel.Zelfstandig kunnen werken en prioriteiten kunnen stellen.Flexibiliteit om zowel 's ochtends als 's middags te werken.Wij bieden:Een freelance positie met flexibele werktijden.Een uitdagende en afwisselende rol binnen een dynamische werkomgeving.Mogelijkheid om jouw administratieve vaardigheden verder te ontwikkelen.Een competitief tarief dat past bij jouw ervaring en kwalificaties.Herken jij jezelf in dit profiel en ben je klaar voor een nieuwe uitdaging? Stuur dan jouw CV en motivatiebrief naar x en wie weet verwelkomen wij jou binnenkort in ons...

Freelance management assistant

Categorie:
administratie
Werkplek:  
100% werken bij klant
Duur:  
> 4 weken
Plaats:   
Limburg

Voor een klant in een technische omgeving in Lommel zijn wij op zoek naar  freelance  management assistant. Een project om zo snel mogelijk op te starten.WAAR WERK JE AAN MEE?Jouw takenpakket bevat volgende taken:  Ondersteuning directeur en plant manager, jij zorgt voor de administratieve ontzorging van het management team Agendabeheer managementBeheer mailbox managementTelefonie Notuleren vergaderingen Rapporten opstellen Excel WAT IS JOUW MEERWAARDE?Jouw meerwaarde voor het project van freelance management assistant:Sterke kennis MS office tools (Excel, powerpoint, Word,…) Je hebt reeds een eerste ervaring als junior management assistant of een soortgelijke administratieve functie Kennis Nederlands, Engels is een plus Je omschrijft jezelf als communicatief en georganiseerdVOORDELEN VOOR JOU4/5e project, onsite elke dag Asap op te starten Dynamische omgeving waar jij echt een bijdrage kan leveren als freelancerDagfee op basis van jouw ervaringWAAROM WERKEN VIA ONS?Administratieve en financiële ontzorging waardoor je zelf kan focussen op jouw projectKennisdeling met een netwerk van HR professionalsEen single point of contactLong term relationshipTransparante communicatieLET’S DO THIS!Interesse in dit project van freelance management assistant? Solliciteer online of neem gerust contact op met...

Civil Engineer - Kempens Limburg

Categorie:
engineering
Werkplek:  
100% werken bij klant
Duur:  
> 4 weken
Plaats:   
Antwerpen

Als Civil Engineer zal je instaan voor onderstaande zakenKennisdrager voor het vakgebied binnen de organisatie met als doel specifieke informatie binnen de organisatie te centraliseren, te standaardiseren en te borgen:  Actueel houden van het kennisniveau en zorgen voor de borging van de kennis. Opstellen en controleren van engineering specificaties en standaarden. Geven van opleidingen en advies omtrent de eigen specialisatie.  Technisch eindverantwoordelijke gedurende de technische fase van projecten en verlenen van technische adviezen binnen het vakgebied, aan interne en externe partijen: Geven van theoretische en praktische adviezen op vlak van ontwerp en uitvoering. Opstellen en controleren van technische lastenboeken of datasheets binnen het vakgebied rekening houdende met de wettelijke vereisten, normen, richtlijnen, best beschikbare technologie en TCO (Total Cost of Ownership). Opvolgen en controleren van de uitgevoerde werkzaamheden. Technische input geven in risicoanalyses. Input geven over wijzigingen betreffende technische installaties met als doel de werking en de functionaliteit ervan te waarborgen op lange termijn: Opmaken van beheerplannen en budgetvoorstellen voor vervangingen, vernieuwingen en aanpassingen in het kader van het lange termijn beheer rekening houdend met de geldende wetgevingen en opmerkingen vanuit keuringen, onderhoud en projecten. Mee waken over de dagdagelijkse werking, beheer onderhoudsplan, opstellen onderhoudsprocedures en voorstellen tot verbetering signaleren. Bewaken van de onderhoudbaarheid van de technische installaties op lange termijn en zorgen dat de technische vereisten steeds gewaarborgd blijven. Analyseren, zoeken naar eigenlijke oorzaak en formuleren van oplossingen voor complexe problemen: Aanduiden en bewaken van de kritische factoren en afwijkingen hierop bijsturen en / of melden bij de hiërarchie. Een actieplan uitwerken en implementeren. Opmaken van rapporten en aanbevelingen en hierbij de nodige informatie verzamelen. Leiden, organiseren, uitvoeren, evalueren en bijsturen van projecten met technische diepgang: Technisch vertalen van de behoefte in een conforme oplossing. Coördineren van het project van beginfase tot afsluitingsfase volgens de geldende PMO procedure. Opvolgen van het projectbudget. Plannen en rapporteren: Opstellen, bewaken en bijsturen van de planningen en projectgerelateerde documenten. Rapporteren aan betrokken stakeholders met betrekking tot o.a. projectstatus en budget. Coördineren van de werkzaamheden binnen het project: Samenstellen en bijsturen van projectbudgetten, financiële opvolging tijdens de uitvoering en opstellen van het eindrapport Evalueren van projectdocumenten van (onder)aannemers, studiebureaus, enz. Samenstellen en goedkeuren van dossiers om bestellingen of (openbare) aanbestedingen mogelijk te maken. Beheren en samenstellen van het volledige projectdossier: Borgen dat technische- en veiligheidsspecificaties geïmplementeerd worden. Bewaken dat projectgerelateerde vergunningsdocumenten worden opgesteld Bundelen van projectgerelateerde dossiers en borging van de volledigheid en correctheid van...

FreelanceNetwork.be is al 13 jaar de meest actieve freelance community met meer dan 48.400 freelancers en 37.250 jobs.