FreelanceNetwork.be is al 13 jaar de meest actieve community van freelancers en opdrachtgevers.


Schakel nu een freelancer in

150 opdrachtgevers vonden vorige maand al een freelancer

Populaire categorieën

Nieuwe freelancers

Sarah  Meraga

Sarah Meraga

Beste,

Gecertificeerd lasser in halfautomaat en TIG met ervaring in metaalbewerking taken, zoek ik klanten die...
Aline  Verduyn

Aline Verduyn

vertaler EN - NL - FR - KO
business english coaching
intercultural communications...
Yemin De koning

Yemin De koning

Electricien, koeltechniek...

Hoe het werkt

Plaats uw opdracht gratis

Geef uw opdracht in op onze website. Geef een titel in wat u zoekt en het werk dat uitgevoerd moet worden. Geef uw contactgegevens in zodat freelancers op voorhand kunnen nagaan of zij een meerwaarde zijn voor uw bedrijf.

Creëer uw profiel

Vervolledig uw profiel met een persoonlijke beschrijving en uur-tarief.

Verspreiding naar de freelancers

Wij lezen uw opdracht na en verspreiden ze gratis onder de freelancers die aan uw selectiecriteria voldoen. Dit gebeurt via onze vacaturedatabase en via onze jobmailing.

Reageer op berichten

Kom direct in contact met opdrachtgevers via onze website.

nieuwste jobs

Administratieve Ondersteuning / Back Office / Veurne

Categorie:
administratie
Werkplek:  
100% werken bij klant
Duur:  
> 4 weken
Plaats:   
West-Vlaanderen

Wij gaan op zoek naar een administratieve freelancer om een tijdelijke opdracht op te nemen bij onze klant in Veurne. Deze opdracht heeft de intentie om ziekte en verloven op te vangen. Vermoedelijk zal deze opdracht enkele maanden innemen.Minimum een 3/5 tewerkstelling op weekbasis, 4/5 en voltijds kan ook. Takenpakket:- Administratieve ondersteuning van de coördinatoren, planners en werfleiders in een maatwerkbedrijf. - Opvolgen meetstaten, ondersteuning opmaak offertes, grondstoffen en materialen bestellen, verwerking...

Application Specialist in Lier

Categorie:
IT andere
Werkplek:  
Deels bij klant - deels op kantoor freelancer
Duur:  
> 4 weken
Plaats:   
Antwerpen

x in Lier, is een softwarebedrijf gespecialiseerd in het automatiseren van administratieve, logistieke en productie gerelateerde bedrijfsprocessen. Dat doen ze voor productie- en B2B tradingbedrijven in de voedingsindustrie. Met hun eigen ontwikkelde softwareprogramma IC-trace bieden ze klanten de mogelijkheid om de volledige werkflow van ontvangst, opslag, productie en distributie te beheren, automatiseren en traceren. Om hun team te versterken is x op zoek naar een nieuwe Application Specialist.Jouw functieJe krijgt de kans om een intensief opleidingstraject op maat te volgen met als doel stap voor stap te groeien in de rol van Application Specialist. Gedurende dit traject zal je begeleid en opgeleid worden door je collega Application Specialist en krijg je de kans om, indien nodig bijkomende opleidingen te volgen. Uiteindelijk zal je in staat zijn om volgende taken zelfstandig uit te voeren.Je zorgt dat incidenten en requests van klanten zorgvuldig gelogd, toegewezen en beantwoord worden. Na inschatting van impact en dringendheid leg je prioriteiten vast (Jira Service Desk).Je analyseert requests binnen het bedrijfsproces van de klant en stemt de requirements van de klant af.Je staat in voor de implementatie en configuratie van diverse modules en bedrijfseigen procedures al dan niet gekoppeld aan hardware op de werkvloer (scanners, etiketteermachines, weegschalen,...)Je voorziet een opleiding voor de eindgebruikers en supporteert hen bij vragen en problemen.Je maakt procedurebeschrijvingen op en vult help-pagina's in.De ideale kandidaatHeeft een passie voor het begrijpen van gegevens en kan eenvoudige informatie uit databases halen.Is nieuwsgierig en bereid om te leren, vooral als het gaat om bedrijfsprocessen.Is Nederlandstalig en kan zich professioneel uitdrukken in het Frans en/of Engels.Kan zelfstandig werken, is goed georganiseerd en denkt graag in termen van probleemoplossing.Het hebben van een hoger diploma of specifieke IT-kennis is geen absolute vereiste, maar de juiste attitude, interesse en motivatie zijn van groot belang voor succes in deze functie.Heb je een basis kennis SQL? Dat is een pluspunt!Het aanbodEen uitdagende leeromgeving in een groeiende KMO die zich richt op de toekomst met innovatieve toepassingen.Een ondersteunende, no-nonsens cultuur waarin je stap voor stap de functie leert kennen en kunt groeien.Een aantrekkelijk leertraject met training on the job, waarbij je de kans krijgt om jouw kennis en ervaring op te bouwen.Het kantoor is vlot bereikbaar langs de ring van Lier.Freelance of in vast...

Verantwoordelijke eventruimte / businesscenter

Categorie:
eventplanner
Werkplek:  
100% werken bij klant
Duur:  
< 1 week
Plaats:   
Oost-Vlaanderen

x, business en events, onderdeel van x NV, verhuurt een auditorium (tot 220 personen), een ontvangstzaal en 3 kleinere vergaderzalen aan organisaties. Deze events kunnen doorgaan op weekdagen, weekavonden of op zaterdag gedurende de dag. Voor drukke periodes of wanneer vervanging gewenst is, is x op zoek naar een losse medewerker om het event in goede banen te leiden als zaalverantwoordelijke:Zaalverantwoordelijke (losse medewerker)-?Man/vrouw-?Overdag of 's avonds. Weekdagen of op zaterdag-?Geen events in de vakantieperioden-?Geen vast schema, enkel bij noodzaak/vervanging-?Aanspreekpunt en verantwoordelijke tijdens een event in x-?Kan klant gerust stellen-?Goede communicator, stressbestendig, probleemoplosser-?Vriendelijk en verzorgd voorkomen-?Nederlandstalig-?Woont in de buurt (Nazareth/Gavere)-?Enige technische kennis mbto?Aansluiten laptop via HDMI of Clickshareo?Opstarten PowerPointo?Basiskennis van de functionaliteiten in Qubiz (wordt aangeleerd)Taken:-?Ontvangen van klant/verantwoordelijke die een event organiseert -?Timing van het event kort overlopen met de klanto?Aanvang event, verloop pauzes, inhoud catering en einde-?Overlopen van de planning van het event met het aanwezige personeel-?Klant begeleiden in het gebouw en in het auditorium-?Opstarten van technische faciliteiten:o?Enige affiniteit met pc, video en audio gewenst (geen technische kennis)o?Beamer (projectie), geluid, verlichting opstarten en testeno?PC met PowerPoint aansluiteno?Micro’s aanzetten en geluid testeno?Alles met als doel de presentatie van de klant in goede banen te leiden-?Helpen aan de bar tijdens pauzes en drink achteraf-?Afspraken maken met de cateraar tijdens het event-?Techniek en zaal afsluiten bij einde van het event-?De klant bedanken en kort peilen of alles goed verlopen is-?Eventueel zaal klaarmaken voor een volgend...

Financiele administratie 1 dag pw in roeselare

Categorie:
administratie
Werkplek:  
100% werken bij klant
Duur:  
> 4 weken
Plaats:   
West-Vlaanderen

Voor onze studio in Roeselare zijn wij op zoek naar een freelancer die ons kan helpen en begeleiden in onze administratie.Jobinhoud is oa:- Wekelijkse bankcontact controle- Wekelijkse ontvangstenboek controle- Rekening couranten juist zetten voor kadobonnen en buitenlandse artiesten (wij gebruiken Exact Online)- Verkoopfacturen opmaken- Contracten opmaken met adresgegevensWij hebben ook enkele franchisevestigingen, die moeten opgevolgd worden (van uit Roeselare meestal).- Wekelijkse franchisefees controleren- Betalingen afchecken met facturenEr is ook voorbereiding voor de kwartaal aangiftes:- Facturen ophalen vanuit verschillende platformen- Visa uittreksels inladen en afpunten- Rekeningbetalingen afpunten. (gebeurt allemaal in OkiOki)Dit zijn de hoofdzaken die telkens terugkomen.Er zijn nog randtaken die nog niet opgelijst zijn.Dit is een ongoing job, voor ongeveer 1 dag per week.100% vanuit onze studio uit te voeren.Er kan meer werk bijkomen indien u dat...

Freelance vertegenwoordiger hondensupplementenmerk West- en Oost-Vlaanderen

Categorie:
verkoop
Werkplek:  
100% op kantoor freelancer
Duur:  
> 4 weken
Plaats:   
West-Vlaanderen

Ben jij het commerciële talent dat alle huisdier retailers (speciaalzaken) kan veroveren? Word je energiek van het sluiten van deals en ben je een echte verbinder met deze handelaars? Dan zijn wij op zoek naar jou! We zijn het snelst groeiende hondensupplementenmerk van de Benelux.We zijn op zoek naar een gedreven Commercieel Sales Talent die onze B2B verkoop naar een hoger niveau gaat tillen!Wat ga je doen?- Cold calling agent pre-qualified alle winkels, je bezoekt dus enkel warme leads- Je bent verantwoordelijk voor het closen van nieuwe retailers en het uitbouwen van bestaande klantrelaties-Je onderhoudt nauwe contacten met retailers en zorgt voor een optimale klantbelevingWat bieden we jou?-Een uitdagende functie in een dynamische en groeiende markt-Een aantrekkelijk uurtarief (indien eigen wagen zorgen wij voor km vergoeding)-Een leuk en gemotiveerd team-Volop mogelijkheden om je te ontwikkelen en je carrière te...

Service Delivery Manager

Categorie:
IT andere
Werkplek:  
Deels bij klant - deels op kantoor freelancer
Duur:  
> 4 weken
Plaats:   
Antwerpen

Wij zijn voor onze klant te Brussel op zoek naar Service Delivery Managers.Het is voor hen van cruciaal belang om hun bedrijfsklanten een goede ervaring te bieden in alle interacties die zij hebben met het bedrijf en in de samenwerking met hun teams en mensen.Deze voortdurende focus op de klantenervaring is een topprioriteit voor alle medewerkers van de organisatie in alle acties die ze ondernemen.Binnen de Enterprise Business Unit/Professional & Managed Services-afdeling, bieden de Service Delivery Management-teams het 'best-in-class' Service Management met een hoge klanttevredenheid.De betrokken klanten zijn zowel nationale en internationale instellingen als grote bedrijven. Contracten in omvang zijn gerelateerd aan Telco-oplossingen en een breed scala aan geïntegreerde ICT-oplossingen.Binnen het Service Delivery Management team ga jij je richten op het leveren van service management en voldoen of overtreffen van de verwachtingen van externe professionele klanten in overeenstemming met SLA's en/of contracten.Hierbij horen de volgende taken en verantwoordelijkheden:Je treedt op als tactische SPOC (Single Point of Contact) tijdens de operationele levenscyclus van een contract en zorgt voor een efficiënte relatie tussen de klant en de verschillende interne afdelingen of externe partners die betrokken zijn bij de levering van de diensten.Je coördineert de dienstverlening van de oplossingen aan de klant door middel van regelmatige Service Review Meetings met de klanten en creëert een faciliterende omgeving voor de interne resources.Op basis van de met de klant overeengekomen SLA's en de analyse van rapportages zorg je ervoor dat de diensten worden geleverd zoals contractueel is afgesproken. Indien nodig initieer je corrigerende actieplannen om te voldoen aan de SLA en om de dienstverlening continu te verbeteren.Je behandelt alle verzoeken van klanten tijdig en in overeenstemming met de contractvoorwaarden.Je definieert, bewaakt en optimaliseert de winstgevendheid van je klantencontracten, neemt indien nodig corrigerende maatregelen na overleg met account managers en teamleiders.Je organiseert interne ATM (Account Team Meetings) met de belangrijkste interne stakeholders (pre)sales, technische en service consultants, ingenieurs, architecten, enz.Op basis van reguliere service review meetings en interne accountteam meetings stel je concrete actieplannen en verbeterplannen op en beheer je deze.Je neemt actief deel aan interne werkgroepen en interne teamvergaderingen.Je gaat regelmatig ter plaatse bij klanten.Wie zoeken wij?Diploma Industrieel ingenieur of gelijkwaardig door ervaring.Minimaal 4 jaar relevante ervaring en expertise op het gebied van Service Management, contacten met Professionele Klanten, operationele omgeving en coördinatie van experts.Goede kennis van Telco en minimaal twee van de volgende ICT-oplossingen: LAN/WLAN, Security, Datacenter, UC.Goede kennis van contractbeheer, SLA's en financiën.Je spreekt en schrijft vloeiend Nederlands/Frans/Engels.Je hebt zin voor initiatief en wilt systematisch resultaten boeken.Je voldoet aan en overtreft de verwachtingen van uw interne of externe klanten.Je informeert je collega's tijdig en efficiënt.Je bent een teamplayer.Je bent in staat om middelen te beheren (team, tijd, budget, taken, virtuele teams).Je leert snel.Persoonlijkheid en waardenUitstekend in teamwerk.Communicatief vaardig.Methodisch en in staat om zelfstandig verschillende problemen te behandelen.Veel verantwoordelijkheidsgevoel en initiatiefnemer.Klant-, kwaliteits- en servicegerichtStressbestendig, geduldig, tolerant en veerkrachtig.Wat kan je verwachtenJe komt terecht in een ervaren team van Service Delivery Managers die nauw samenwerken met Account Managers en Success Managers.Je beheert meerdere contracten voor toonaangevende klanten in de sector, dit zorgt voor een gevarieerde inhoud.Je communiceert met meerdere teams van verschillende specialisaties in een boeiende omgeving met state-of-the-art technologie.Hoge mate van zelfstandigheid en ruimte voor verbeterinitiatieven.De zekerheid van een longterm commitment. (Onze klant is doorgaans op zoek naar kandidaten die toch even willen blijven, waardoor ze steeds werken met jaarcontracten. Ideaal voor de professional die toch graag wat meer zekerheid heeft. Ook verlenging is hier zeker mogelijk.)Bij de organisatie wordt een hybride systeem van werken toegepast (max. 2-3 dagen op kantoor in Brussel Centrum vlak bij het treinstation).Ben je (of ken je) iemand die enthousiast wordt van een vacature als deze?Aarzel niet contact op te nemen!Wij bekijken graag samen met jou of er een match kan bestaan over een (virtuele) tas...

FreelanceNetwork.be is al 13 jaar de meest actieve freelance community met meer dan 48.400 freelancers en 37.250 jobs.