Geef uw opdracht in op onze website. Geef een titel in wat u zoekt en het werk dat uitgevoerd moet worden. Geef uw contactgegevens in zodat freelancers op voorhand kunnen nagaan of zij een meerwaarde zijn voor uw bedrijf.
Vervolledig uw profiel met een persoonlijke beschrijving en uur-tarief.
Wij lezen uw opdracht na en verspreiden ze gratis onder de freelancers die aan uw selectiecriteria voldoen. Dit gebeurt via onze vacaturedatabase en via onze jobmailing.
Kom direct in contact met opdrachtgevers via onze website.
Bij deze gezocht een nauwkeuringe freelancer voor ondersteuning boekhouding /...
Gezocht: Office Manager voor een part time lange termijn opdracht ter plaatse bij één van onze klanten (regio Lokeren/Zele/Sint Niklaas). Telkens in de voormiddag, of eventueel niet op woensdag en een volledige dag op donderdag. Flexibele invulling mogelijk, met uitzondering van remote work. -Beheer payroll-Opvolgen leasewagens-Contact voor diverse stakeholders -Aanspreekpunt voor het personeel-Bestellen office supllies-Voorbereiding meeting room-Onthaal-Talenkennis:...
Ik ben opzoek naar verantwoordelijke mensen om me elk seizoen (April-November) te willen helpen bij het cateren van bedrijfs en privé evenementen op verschillende locaties in Vlaanderen. Dit met een Foodtruck en een mobiele bar. - graag met een grote wagen rijden is een must. Alsook beleefdheid, probleemoplossend denken, efficiënt werken, klantvriendelijkheid, een verzorgd voorkomende zijn belangrijke puntjes. ;) Contacteer me gerust hierover bij...
Je biedt administratieve ondersteuning bij projecten, inclusief technische en logistieke aspectenJe stelt documenten op en verwerkt deze, zoals planningen, offertes, bestellingen, facturen en prestatierapportenJe volgt procedures en dossiers op en optimaliseert deze indien nodigJe onderhoudt contact met klanten, leveranciers en onderaannemers om de communicatie soepel te laten verlopenJe corrigeert en volgt de reis- en werktijden van de technici opJe voert algemene administratieve taken uitJe biedt ondersteuning aan projectleiders door opzoekwerk te doen, prijzen te achterhalen, vragen te beantwoorden en goederen te...
Voor een snelgroeiend en innovatief horecabedrijf met internationaal potentieel zijn we op zoek naar een gedreven Admin & Logistics profiel om ons team te versterken. ??Wie zoeken...
Door interne verschuivingen van bepaalde taken zijn we momenteel op zoek naar ondersteuning op administratief vlak. Gezien we nog niet 100% zeker zijn van de werkdruk die er zal zijn op nieuwe persoon zijn we op zoek naar een flexibele externe ondersteuning? We schatten dat het rond een 20u/week zou gaan en het takenpakket bestaat o.a. uit: · Telefonie: Beantwoorden van inkomende telefoongesprekken en doorverwijzen naar de juiste personen of afdelingen. · Opvolgen van info-mailbox en dispatching/beantwoorden van e-mails: · Aanmaken van dossiers voor nieuwe orders en zorgen voor een nauwkeurige registratie. · Organiseren van het klassement van documenten, dossiers en leverbonnen. · Wagenpark beheer: o Onderhouden van het wagenpark door het plannen van onderhoudsafspraken en keuringen. o Beheren van alle documentatie met betrekking tot de auto's, waaronder verzekeringen, keuringscertificaten, en andere relevante documenten. · Inputwerk in Odoo (ons ERP-pakket): o Periodiek bijwerken van artikelprijzen in het Odoo-systeem. o Uitvoeren van gegevensinvoer en andere administratieve taken binnen het Odoo-systeem · Recupel aangifte uitvoeren · Valipac aangifte...