FreelanceNetwork.be is al 13 jaar de meest actieve community van freelancers en opdrachtgevers.


Schakel nu een freelancer in

150 opdrachtgevers vonden vorige maand al een freelancer

Populaire categorieën

Nieuwe freelancers

Yassmina Oussehmine

Yassmina Oussehmine

...
Seyit Sahin

Seyit Sahin

Hallo, ik ben Seyit Sahin, 23 jaar en eCommerce manager bij Atelier Rebul. Met anderhalf jaar ervaring in de dynamische...
Isaak Aghmiri

Isaak Aghmiri

...

Hoe het werkt

Plaats uw opdracht gratis

Geef uw opdracht in op onze website. Geef een titel in wat u zoekt en het werk dat uitgevoerd moet worden. Geef uw contactgegevens in zodat freelancers op voorhand kunnen nagaan of zij een meerwaarde zijn voor uw bedrijf.

Creëer uw profiel

Vervolledig uw profiel met een persoonlijke beschrijving en uur-tarief.

Verspreiding naar de freelancers

Wij lezen uw opdracht na en verspreiden ze gratis onder de freelancers die aan uw selectiecriteria voldoen. Dit gebeurt via onze vacaturedatabase en via onze jobmailing.

Reageer op berichten

Kom direct in contact met opdrachtgevers via onze website.

nieuwste jobs

Financiele administratie 1 dag pw in roeselare

Categorie:
administratie
Werkplek:  
100% werken bij klant
Duur:  
> 4 weken
Plaats:   
West-Vlaanderen

Voor onze studio in Roeselare zijn wij op zoek naar een freelancer die ons kan helpen en begeleiden in onze administratie.Jobinhoud is oa:- Wekelijkse bankcontact controle- Wekelijkse ontvangstenboek controle- Rekening couranten juist zetten voor kadobonnen en buitenlandse artiesten (wij gebruiken Exact Online)- Verkoopfacturen opmaken- Contracten opmaken met adresgegevensWij hebben ook enkele franchisevestigingen, die moeten opgevolgd worden (van uit Roeselare meestal).- Wekelijkse franchisefees controleren- Betalingen afchecken met facturenEr is ook voorbereiding voor de kwartaal aangiftes:- Facturen ophalen vanuit verschillende platformen- Visa uittreksels inladen en afpunten- Rekeningbetalingen afpunten. (gebeurt allemaal in OkiOki)Dit zijn de hoofdzaken die telkens terugkomen.Er zijn nog randtaken die nog niet opgelijst zijn.Dit is een ongoing job, voor ongeveer 1 dag per week.100% vanuit onze studio uit te voeren.Er kan meer werk bijkomen indien u dat...

Freelance vertegenwoordiger West- en Oost-Vlaanderen

Categorie:
verkoop
Werkplek:  
100% op kantoor freelancer
Duur:  
> 4 weken
Plaats:   
West-Vlaanderen

Ben jij het commerciële talent dat alle huisdier retailers (speciaalzaken) kan veroveren? Word je energiek van het sluiten van deals en ben je een echte verbinder met deze handelaars? Dan zijn wij op zoek naar jou! We zijn het snelst groeiende hondensupplementenmerk van de Benelux. We zijn op zoek naar een gedreven Commercieel Sales Talent die onze B2B verkoop naar een hoger niveau gaat tillen! Wat ga je doen?- Cold calling agent pre-qualified alle winkels, je bezoekt dus enkel warme leads - Je bent verantwoordelijk voor het closen van nieuwe retailers en het uitbouwen van bestaande klantrelaties -Je onderhoudt nauwe contacten met retailers en zorgt voor een optimale klantbeleving Wat bieden we jou? -Een uitdagende functie in een dynamische en groeiende markt -Een aantrekkelijk uurtarief (indien eigen wagen zorgen wij voor km vergoeding) -Een leuk en gemotiveerd team -Volop mogelijkheden om je te ontwikkelen en je carrière te...

Service Delivery Manager

Categorie:
IT andere
Werkplek:  
Deels bij klant - deels op kantoor freelancer
Duur:  
> 4 weken
Plaats:   
Antwerpen

Wij zijn voor onze klant te Brussel op zoek naar Service Delivery Managers.Het is voor hen van cruciaal belang om hun bedrijfsklanten een goede ervaring te bieden in alle interacties die zij hebben met het bedrijf en in de samenwerking met hun teams en mensen.Deze voortdurende focus op de klantenervaring is een topprioriteit voor alle medewerkers van de organisatie in alle acties die ze ondernemen.Binnen de Enterprise Business Unit/Professional & Managed Services-afdeling, bieden de Service Delivery Management-teams het 'best-in-class' Service Management met een hoge klanttevredenheid.De betrokken klanten zijn zowel nationale en internationale instellingen als grote bedrijven. Contracten in omvang zijn gerelateerd aan Telco-oplossingen en een breed scala aan geïntegreerde ICT-oplossingen.Binnen het Service Delivery Management team ga jij je richten op het leveren van service management en voldoen of overtreffen van de verwachtingen van externe professionele klanten in overeenstemming met SLA's en/of contracten.Hierbij horen de volgende taken en verantwoordelijkheden:Je treedt op als tactische SPOC (Single Point of Contact) tijdens de operationele levenscyclus van een contract en zorgt voor een efficiënte relatie tussen de klant en de verschillende interne afdelingen of externe partners die betrokken zijn bij de levering van de diensten.Je coördineert de dienstverlening van de oplossingen aan de klant door middel van regelmatige Service Review Meetings met de klanten en creëert een faciliterende omgeving voor de interne resources.Op basis van de met de klant overeengekomen SLA's en de analyse van rapportages zorg je ervoor dat de diensten worden geleverd zoals contractueel is afgesproken. Indien nodig initieer je corrigerende actieplannen om te voldoen aan de SLA en om de dienstverlening continu te verbeteren.Je behandelt alle verzoeken van klanten tijdig en in overeenstemming met de contractvoorwaarden.Je definieert, bewaakt en optimaliseert de winstgevendheid van je klantencontracten, neemt indien nodig corrigerende maatregelen na overleg met account managers en teamleiders.Je organiseert interne ATM (Account Team Meetings) met de belangrijkste interne stakeholders (pre)sales, technische en service consultants, ingenieurs, architecten, enz.Op basis van reguliere service review meetings en interne accountteam meetings stel je concrete actieplannen en verbeterplannen op en beheer je deze.Je neemt actief deel aan interne werkgroepen en interne teamvergaderingen.Je gaat regelmatig ter plaatse bij klanten.Wie zoeken wij?Diploma Industrieel ingenieur of gelijkwaardig door ervaring.Minimaal 4 jaar relevante ervaring en expertise op het gebied van Service Management, contacten met Professionele Klanten, operationele omgeving en coördinatie van experts.Goede kennis van Telco en minimaal twee van de volgende ICT-oplossingen: LAN/WLAN, Security, Datacenter, UC.Goede kennis van contractbeheer, SLA's en financiën.Je spreekt en schrijft vloeiend Nederlands/Frans/Engels.Je hebt zin voor initiatief en wilt systematisch resultaten boeken.Je voldoet aan en overtreft de verwachtingen van uw interne of externe klanten.Je informeert je collega's tijdig en efficiënt.Je bent een teamplayer.Je bent in staat om middelen te beheren (team, tijd, budget, taken, virtuele teams).Je leert snel.Persoonlijkheid en waardenUitstekend in teamwerk.Communicatief vaardig.Methodisch en in staat om zelfstandig verschillende problemen te behandelen.Veel verantwoordelijkheidsgevoel en initiatiefnemer.Klant-, kwaliteits- en servicegerichtStressbestendig, geduldig, tolerant en veerkrachtig.Wat kan je verwachtenJe komt terecht in een ervaren team van Service Delivery Managers die nauw samenwerken met Account Managers en Success Managers.Je beheert meerdere contracten voor toonaangevende klanten in de sector, dit zorgt voor een gevarieerde inhoud.Je communiceert met meerdere teams van verschillende specialisaties in een boeiende omgeving met state-of-the-art technologie.Hoge mate van zelfstandigheid en ruimte voor verbeterinitiatieven.De zekerheid van een longterm commitment. (Onze klant is doorgaans op zoek naar kandidaten die toch even willen blijven, waardoor ze steeds werken met jaarcontracten. Ideaal voor de professional die toch graag wat meer zekerheid heeft. Ook verlenging is hier zeker mogelijk.)Bij de organisatie wordt een hybride systeem van werken toegepast (max. 2-3 dagen op kantoor in Brussel Centrum vlak bij het treinstation).Ben je (of ken je) iemand die enthousiast wordt van een vacature als deze?Aarzel niet contact op te nemen!Wij bekijken graag samen met jou of er een match kan bestaan over een (virtuele) tas...

Videograaf gezocht voor vrijdag en zaterdag 13 en 14 juni

Categorie:
video producties
Werkplek:  
100% werken bij klant
Duur:  
< 1 week
Plaats:   
Limburg

De job betreft het filmen van een evenement, 2 halve dagen, op vrijdagavond en zaterdagavond.Monteren is niet nodig, enkel het ter plaatse filmen in Tongeren.Vrijdag: 17.00h - 22.00hZaterdag: 16.00h -...

Stabiliteitsingenieur Zaventem - lange termijn

Categorie:
engineering
Werkplek:  
Deels bij klant - deels op kantoor freelancer
Duur:  
> 4 weken
Plaats:   
Vlaams-Brabant

Als Stabiliteitsingenieur bestaat je takenpakket uit:Besprekingen met de opdrachtgever en architectOntwikkelen stabiliteitsconcept binnen architectuur van opdrachtStudies en berekeningenBegeleiden van tekenaarsOpstellen van de aanbestedings- en uitvoeringsdossiersDeelnemen aan werfvergaderingenControleren en verslaggeving van werken in uitvoering tot opleveringGrote verscheidenheid qua type projecten: appartementen, kantoorgebouwen, restauratie- en renovatieprojecten, scholen, woningen, waterbouwkundige projecten, .... en dit zowel in hout, staal als betonIngenieur Bouw of Burgerlijk Ingenieur-ArchitectMinstens eerste ervaring als Stabiliteitsingenieur, Projectingenieur Stabiliteit, Structural Engineer, ...Vloeiend in het Nederlands. Kennis Frans is een...

Office Management / Advocatenkantoor / Brugge

Categorie:
administratie
Werkplek:  
100% werken bij klant
Duur:  
> 4 weken
Plaats:   
West-Vlaanderen

Wij zijn zoek naar een tijdelijke Office Manager die onze klant kan ondersteunen op freelance basis, dit voor een tijdelijke opdracht van ongeveer drie maanden, verlenging mogelijk. WDit betreft een deeltijdse invulling waarbij je bij minimum 3 volle dagen per week werkt op locatie. Jouw takenpakket:- Ondersteuning van het advocatenteam op administratief vlak. - Onthaal zowel persoonlijk, telefonisch als per mail. - Dossierbeheer op administratief vlak. - Correspondentie met verschillende partijen.- Het opstellen van juridische documenten. - Voorbereiden van processtukken. - Organiseren van  vergaderingen.- Beheer van financiële...

FreelanceNetwork.be is al 13 jaar de meest actieve freelance community met meer dan 48.400 freelancers en 37.250 jobs.