Mijn naam is Nikki Torfs en ik werk deeltijds voor onze eigen zaak. Sinds kort kunnen wij ook administratieve en organisatorische ondersteuning in freelance aanbieden. Ik heb gedurende de afgelopen jaren de nodige kennis en ervaring verworven in algemene administratieve, klantgerichte en organisatorische zaken, contentmanagement (webshop), vereenvoudigde boekhouding (OnFact), facturatie en inkoopfacturen (debiteuren & crediteurenbeheer) en loonadministratie. Al het werk dat ik uitvoer, is met het oog op resultaat leveren alsof het voor eigen doeleinden is.
Werkervaring:
2022 (Maart): ServiceTechniek Sanctorum BVBA
Onderneming met partner (opgericht in maart 2019): Loodgieterij, verwarming, airco en ventilatie.
Allround ondersteuning (huidige functie – deeltijds): administratief – organisatorisch – vereenvoudigde boekhouding – facturatie & inkoopfacturen (debiteuren & crediteurenbeheer) – loonadministratie
2020 – 2022: Opleiding Zorgkundige
2014 (Juni) – 2020 (Januari): E-commerce medewerker - Makro Cash & Carry België
Omschrijving:
• Algemeen online content management en tekstverwerking
• Content management promoties in 2-wekelijkse actiefolder:
o tekstverwerking, voorraad en input E-commerce platform
• Communicatie met leveranciers en inkoopteam voor correcte data
• Gebruik templates voor grote assortimenten
• Quality control en bewaken huisstijl webshop
• Wekelijks rapport afleveren aan de E-commerce manager
• Knelpunten vinden en oplossingen zoeken in overleg
• Handleidingen voorzien en opleiding nieuwe collega’s
• Orderbevestigingen en debet nota’s verkochte promotionele acties
• Systemen: Madam / Misc / Sitecore / MMS / MDW / MS Office
2014 (Maart – April): Commercieel Assistent - Antecho
Omschrijving: Offertes / Prijzen / Salesondersteuning
2012 (November) – 2014 (Februari): Administratief bediende - Carmasters AlwaysBeMobile Company
Omschrijving: Ondersteuning lease- en fleet maatschappijen NL/FR - CMOL aanvragen en facturatie - Bandentransport
Systemen: Dynamix Axapta / Renta Solutions MRT / MS Office