Ik zoek een freelance die ervaring heeft met administratieve ondersteuning voor boekhouding gaat - 4/5 functie of 2.5/2.5 , in tandem met 2e freelancer. onboarding in december. opstart in januari voor 4 maanden (Antwerpen)
Facturen verzamelen, ordenen, klasseren
Documenten digitaliseren
Bonnetjes scannen en koppelen aan uitgaven
Leveranciersgegevens aanvullen of corrigeren
Klanten- en leveranciersdossiers up-to-date houden
Verkoopfacturen opmaken (in opdracht van de klant)
Creditnota’s opstellen op basis van info van de klant
Aankoopfacturen inboeken als administratieve input (mag = data entry)
Basiscontrole op ontbrekende gegevens (btw-nummer, adres, bedragen)
Betalingen voorbereiden (maar niét zelf uitvoeren zonder volmacht)
Aanmaningen versturen
Overzicht openstaande facturen bijhouden
Contact opnemen met klanten m.b.t. betalingen
Banktransacties coderen of toewijzen in het systeem
Kassa-overzichten ingeven
Uitgaven oplijsten voor terugbetaling of verwerking
Voorbereidingen maken voor btw-aangifte (maar niet zelf indienen)
Overzichten maken: omzet, kosten, openstaande betalingen
Excel-/Google Sheets-rapporten maken
Budgetten opvolgen volgens door de klant aangeleverde structuur
Projectkost-administratie bijhouden