Administratieve en project ondersteuning Rumst

Categorie : administratie

We zoeken iemand die administratief sterk is maar ook projectmatig aan de slag kan. De bedoeling is om de huisvestingsambtenaar maximaal te vervangen.

Het gaat om het uitvoeren van de wettelijke taken die met huisvesting te maken hebben:

  • Administratieve opvolging opmaak attesten ivm woningkwaliteit
  • Maken van college- en burgemeestersbesluiten
  • Telefoon
  • Mails

Verder, in de mate van de mogelijkheden, ondersteuning in projecten voor de milieuambtenaar. Meestal gaat dit over logistieke ondersteuning zoals verslaggeving, organiseren vergaderingen, …

Afhankelijk van hoe snel de persoon ingewerkt is, meerder variabele taken mogelijk.

We zoeken iemand die meer capaciteiten heeft dan zuiver de administratieve medewerking. Reeds ervaring in een gemeentelijke werking zou een plus zijn.

 

Locatie: 100% werken bij onze klant in Rumst.

Aantal dagen: minstens 2 en meer mag.

Duur: 3 maanden met mogelijke verlenging

Opstart: maandag 5 december 2022

Heb je na het lezen van deze functie iets van, dit is iets voor mij? Bezorg ons dan je cv in PDF-formaat via email. Niets voor jou maar ken je mogelijks iemand die hiervoor in aanmerking zou komen? Geef dan gerust onze gegevens door waarvoor dank!

Deze job is reeds afgesloten!

Contact

Voor meer info over deze job