Freelance Administratieve assistent - Regio Blanden

Categorie : administratie

Je verzorgt voor een breed pakket van het office gebeuren, waardoor deze functie een zeer gevarieerd takenpakket inhoudt.

Je bent van ‘A tot Z’ mee verantwoordelijk voor de verwerking van bestellingen (telefonisch opnemen van bestellingen, opstellen van bestelbonnen of offertes, organisatie van leveringen, facturatie ervan en het stockbeheer softwarematig)
Je verzorgt alle inkomende berichten van de standard emailadres
Je coördineert de importbestellingen bij wijnbouwers en de organisatie van het transport
Je bent verantwoordelijk voor aankoop van office/facility benodigdheden
Je bent de schakel tussen klant/sales en magazijn
Je bent verantwoordelijk voor de opvolging van onze sociale media berichten
Je verzorgt het agendabeheer voor office en magazijn
Je biedt ondersteuning en support aan het management
Verslaggeving en opvolging office-meeting
Uitwerken en onderhouden van procedures rond administratie
Op piekmomenten verzorg je assistentie in het salesgebeuren (degustaties, winkel…)

Profiel
Je werkt punctueel, zelfstandig en accuraat
Je bezit organisatie vermogen en kunt correct werken met cijfers
Je bent klantvriendelijk en bent voldoende taalvaardig (NL, Fr & E) om klanten te beantwoorden via mail of telefoon
Je hebt de nodige ICT kennis om vlot om te springen met de standardprogramma’s
Je houdt van afwisseling en multitasking
Onze medewerkers zijn enthousiast, flexibel en betrokken. Wij zoeken dus ook mensen met zo’n ingesteldheid
Je hebt de nodige punch om er dagelijks in te vliegen, zowel met onze klanten als met de collega’s.

Info

Datum opdracht : 21-01-2022
Regio : Vlaams-Brabant
Plaats : Blanden
Duur project : > 4 weken
Locatie : 100% werken bij klant
Status : Open

Profiel :

Contact

Voor meer info over deze job