Freelance administratie regio Roeselare

Hilde Lamaire
Hoofdactiviteit: administratie
Woonplaats: Roeselare
Linkedin

Door mijn jarenlange ervaring, durf ik zeggen dat ik administratief goed onderlegd ben in : onthaal, receptie & telefonie - opstellen verkoopfacturen - inboeken aankoop- & verkoopfacturen - betalingen uitvoeren, inboeken & opvolgen (reminders) - opstellen BTW-aangifte - voorbereidende loonadministratie - opvolgen kandidaat werknemers - registratie detail kosten (materialen, prestaties) voor nacalculatie - kredietvoorstellen behandelen.

Ik heb een goede kennis van diverse Office programma’s als Word, Excel, Outlook, ben vertrouwd met de boekhoudpakketten TopAccount & ExpertM en heb werkervaring met de betaalsoftware Isabel.

Ik werk graag zelfstandig, neem verantwoordelijkheid, werk zorgvuldig & georganiseerd, werk taken af, ben vriendelijk, sociaal, betrouwbaar & discreet.

Trefwoorden
Administratie, Administratie, Administrative Support, Financiele ondersteuning, Hr ondersteuning
Sterke woorden
Georganiseerd, Betrouwbaar, Verantwoordelijk, Netjes
Beschikbaarheid
3 dagen/week
Taalkennis
Nederlands:    moedertaal
Frans:    zeer goed
Engels:    zeer goed

Stuur deze freelancer een bericht





Niet gevonden wat je zocht? Bekijk het profiel van deze 3 andere freelancers:

Naam Functie Plaats Ervaring
(jaren)
Details
Bernard
AdministratieRumst25
Katia
Hr ondersteuningPoperinge20
Caroline
AdministratieTorhout15
Deze site gebruikt cookiesIk snap het




Freelance tarieven - Boek Tips voor freelancers - Over Ons - Algemene Voorwaarden - Privacybeleid
Freelancers op competentie of regio - Freelance jobs - Freelance vertalers
Copyright © 2011-2019. FreelanceNetwork.be