Freelance administratie regio Diepenbeek

Sonja Sarnow
Hoofdactiviteit: administratie
Woonplaats: Diepenbeek
Linkedin

Als ervaren management assistente, help ik u op korte termijn en zo lang als dat het nodig is verder. Ik lever diensten waardoor bedrijven enorm op personeelskosten kunnen bezuinigen. Zij betalen alleen voor de services die zij afnemen en deze voer ik zeer adequaat uit. Met de moderne ICT infrastructuur wordt beheer en ondersteuning op afstand mogelijk gemaakt. Volledige flexibiliteit, passend in de huidige tijd en bij het nieuwe werken. Het fundament van mijn loopbaan ligt in mijn opleiding secretariaat- en bedrijfscommunicatie. U kan op mij bouwen. U profiteert van meer dan 20 jaar beroepservaring en know-how op commercieel vlak maar vooral ook op vlak van management, organisatie en administratie.

Door mijn jarenlange ervaring bij diverse organisaties, ben ik in staat om flexibel op de specifieke behoeftes van mijn klanten in te spelen. Mijn persoonlijke en professionele vaardigheden omvatten o. a. betrouwbaarheid, een groot verantwoordelijkheidsgevoel, een grote affiniteit met ICT en veel organisatie- en improvisatietalent.

Trefwoorden
Vertaler/tolk, Adminsitratie; ICT; management assistentie; HR; sales; freelance; Diepenbeek
Sterke woorden
Flexibel, Nauwkeurig, Behulpzaam, Gedreven
Beschikbaarheid
3 dagen/week
Taalkennis
Nederlands:    perfect
Frans:    basis
Engels:    zeer goed
Duits:    moedertaal

Stuur deze freelancer een bericht





Niet gevonden wat je zocht? Bekijk het profiel van deze 3 andere freelancers:

Naam Functie Plaats Ervaring
(jaren)
Details
Virginie
AdministratieMeulebeke15
Ineke
AdministratieLeuven5
Viella
AdministratieWesterlo10
Deze site gebruikt cookiesIk snap het




Freelance tarieven - Boek Tips voor freelancers - Over Ons - Algemene Voorwaarden - Privacybeleid
Freelancers op competentie of regio - Freelance jobs - Freelance vertalers
Copyright © 2011-2019. FreelanceNetwork.be