Freelance administratie regio Ingooigem

Trui Bossuyt
Hoofdactiviteit: administratie
Woonplaats: Ingooigem
Linkedin

Naast mijn deeltijds werk als administratief medewerker in een school, werk ik tevens als freelancer. Ik verzorg diverse administratieve taken (inkomende en uitgaande facturatie, financiële boekingen, aankoop, opvolging mails, input gegevens, voorbereidende taken voor uw boekhouder, classement, ...) voor u als kleine zelfstandige of in uw groter bedrijf. Ik kan voor u aan het werk op basis van een aantal uur per week / maand, maar ben ook beschikbaar voor losse of tijdelijke opdrachten. Enkel de effectief gepresteerde uren worden gefactureerd. Ik werk zowel bij u op kantoor, als van op mijn thuiskantoor. Hebt u zelf niet (meer) voldoende tijd om uw administratie te verwerken, of is het uurpakket te weinig om iemand vast in dienst te nemen, of moet er iemand tijdelijk vervangen worden, neem dan gerust contact met me op. Ik kom graag langs voor een vrijblijvend gesprek.

Trefwoorden
Voorbereiding boekhouding, Blind typen, Constructief meedenkend, Microsoft Excel, Microsoft Word, Microsoft Outlook, Wings, Exact online
Sterke woorden
Punctueel, Flexibel, Discreet, Constructief
Beschikbaarheid
1 dag/week
Taalkennis
Nederlands:    moedertaal
Frans:    basis
Engels:    basis
Duits:    basis

Stuur deze freelancer een bericht





Niet gevonden wat je zocht? Bekijk het profiel van deze 3 andere freelancers:

Naam Functie Plaats Ervaring
(jaren)
Details
Gerda
AdministratieOosterzele20
Greet
AdministratieDeerlijk25
Ann
Vertaler/tolkOostakker35
Deze site gebruikt cookiesIk snap het




Freelance tarieven - Boek Tips voor freelancers - Over Ons - Algemene Voorwaarden - Privacybeleid
Freelancers op competentie of regio - Freelance jobs - Freelance vertalers
Copyright © 2011-2019. FreelanceNetwork.be