Freelance hr ondersteuning regio Wijnegem

Ingrid Martens
Hoofdactiviteit: hr ondersteuning
Woonplaats: Wijnegem
Linkedin

Als freelancer ondersteun ik bedrijven tijdelijk, structureel of ad hoc op vlak van HR, Payroll of Administratieve activiteiten.

Personeelsadministratie van A - Z, opstellen van een gedetailleerd arbeidsregelement of het opzetten van een afwezigheidsbeleid, uitwerken van een social media policy/ car policy/ IT en/of GSM policy, rapporteringen aan managers, directieleden en/of vakbondsorganisaties maar ook eerstelijn communicatie met medewerkers rond vragen over hun loon, tijdsregistratie en afwezigheden.

Ervaring met payrollsystemen van Acerta en SD Worx en tijdsregistratie Protime.

Zowel Nederlands als Engels.

Provincie Antwerpen en Limburg.

Trefwoorden
Hr ondersteuning, Administratie, Personeelsadministratie, Hr ondersteuning, Payroll, Functie-omschrijvingen opstellen, Functioneringsgesprekken, Compensation and benefits, Wordperfect, Microsoft Excel
Sterke woorden
Gestructureerd, Constructief, Gedetailleerd, Nauwkeurig, Snel
Beschikbaarheid
3 dagen/week
Taalkennis
Nederlands:    moedertaal
Frans:    basis
Engels:    zeer goed
Duits:    basis

Stuur deze freelancer een bericht





Niet gevonden wat je zocht? Bekijk het profiel van deze 3 andere freelancers:

Naam Functie Plaats Ervaring
(jaren)
Details
Ilse
Hr ondersteuningMechelen13
Kris
AdministratieSint-Niklaas7
Isabelle
BoekhoudenKortrijk25
Deze site gebruikt cookiesIk snap het




Freelance tarieven - Boek Tips voor freelancers - Over Ons - Algemene Voorwaarden - Privacybeleid
Freelancers op competentie of regio - Freelance jobs - Freelance vertalers
Copyright © 2011-2019. FreelanceNetwork.be