Freelance administratie regio Mechelen

Karlien Vanlangendonck
Hoofdactiviteit: administratie
Woonplaats: Mechelen
Linkedin
www.karlienvanlangendonck.be

Ik ben Karlien, een enthousiaste freelance secretaresse uit Mechelen.

Ik help u met veel plezier met uw administratie, zowel in de vorm van een korte opdracht als een lange samenwerking.

Als freelance secretaresse zorg ik voor:


* Snelle en flexibele ondersteuning tijdens werkpieken
* Vervanging van iemand die langdurig afwezig is wegens bv. zwangerschapsverlof, ziekte of vakantieperiodes
* Opstart of reorganisatie van uw klassement
* Hulp bij taken waar u zelf niet aan toekomt

Ik kan zowel werken op locatie als vanuit mijn thuiskantoor.

Ik heb graag veel om handen en kan daardoor goed mijn prioriteiten stellen. Ik werk snel, nauwkeurig, efficiënt en vooral met veel plezier.

Contacteer mij gerust voor meer informatie of breng een bezoekje aan mijn website: www.karlienvanlangendonck.be. 

Tot binnenkort!

Karlien

Trefwoorden
Administratie, Administratieve duizendpoot, Specialiteit: spelling, English proofreading, Proofreading, Proofreading tekstcorrectie, Transcription, Medical transcription, Thuisreceptionist, Database administration, Filing, Format, Microsoft powerpoint, Microsoft excel, Microsoft word, Teksten uittypen, Teksten op schrijffouten nalezen, Teksten corrigeren, Filing
Beschikbaarheid
1 dag/week
Taalkennis
Nederlands:    moedertaal
Frans:    zeer goed
Engels:    zeer goed

Stuur deze freelancer een bericht





Niet gevonden wat je zocht? Bekijk het profiel van deze 3 andere freelancers:

Naam Functie Plaats Ervaring
(jaren)
Details
Cindy
Website beheerderDiepenbeek10
Marina
AdministratieStabroek25
Geertrui
Hr ondersteuningSchelle15
Deze site gebruikt cookiesIk snap het




Freelance tarieven - Boek Tips voor freelancers - Over Ons - Algemene Voorwaarden - Privacybeleid
Freelancers op competentie of regio - Freelance jobs - Freelance vertalers
Copyright © 2011-2019. FreelanceNetwork.be