Freelance interim management regio Meise

Rudi Hautequest
Hoofdactiviteit: interim management
Woonplaats: Meise
Linkedin
www.r2mconsulting.eu

Ik heb heel veel ervaringen opgedaan en dit op International vlak als een CFO, Financieel Directeur, Financieel Manager, Controller, Treasurer, Auditor, Crisis Manager en reorganisatie Manager voor Internationale Firma’s (opzetten van JV, overname nieuwe bedrijven, oprichten nieuwe bedrijven, bedrijven klaarmaken voor overname).  Ik heb zeer goede leiderschapskwaliteiten en heb het gemakkelijk te werken met mensen van verschillende herkomst. Ik heb in enkele bedrijven deel uitgemaakt van de Beheersraad. Ik he ook heel veel ervaring in het rapporteren naar de Raad van bestuur, alsook te rapporteren naar lokale directeurs, of naar de groep Directeurs en naar de aandeelhouders toe. Mijn internationale ervaringen zijn zowel in het financieel management, Budgetteren, HR, fleet management, Bank relaties, en relaties onderhouden met alle genres van belasting kantoren. Ik heb ook een grote ervaring in verschillende boekhoudkundige reglementering zoals Belgische-, Nederlandse-, Franse-, Zwitserse-, Duitse-, UK- en US GAAP alsook de IAS en IFRS. Ook ben ik vertrouwd met verschillende boekhouding pakketten en verscheidene ERP systemen. Sarbanes and Oxley reglementering hebben geen geheimen voor mij. Ik kan zeer vlug problemen zien en die dadelijk oplossen. Ik spreek vloeiend Nederlands, Frans, Engels en Duits, en spreek ook nog andere talen zoals, Pools, Russische, Italiaans en Spaans, maar deze moet ik terug wat bijschaven aangezien ik deze talen niet of bijna nooit meer gebruik. Ik heb veel ervaring opgedaan zowel in West als Oost Europa, Afrika en Moslim landen.

Accomplished multilingual financial professional with thirty years of international experience in multi-vertical industries (company reorganizations, finance and accounting transformation, cleaning and optimizing as well as ERP implementations) and multi-cultural environments. Strong treasury and accounting operational experience; additional skill sets include budgeting and forecasting at the corporate and subsidiary levels, design and implementation of internal and external reporting, financial planning and analysis, consolidation of financial statements, as well as internal auditing, review and implementation of restructurings. Experience in budgeting, tax improvement and planning, real estate and conversion of assets, Crisis Management, M&A, set-up and closure of companies. With an excellent knowledge of UK-, US GAAP, IFRS, and several other European GAAPs (Dutch, Belgian, French, Luxembourgian, German…)

 

Trefwoorden
CFO, Corporate Finance, Financiele ondersteuning, Financial Management, Financial Reporting
Sterke woorden
Gedreven, Punctueel, Gemotiveerd, Professioneel
Beschikbaarheid
5 dagen/week
Taalkennis
Nederlands:    moedertaal
Frans:    perfect
Engels:    perfect
Duits:    zeer goed
Italiaans:    basis
Spaans:    basis
Pools:    basis

Stuur deze freelancer een bericht





Niet gevonden wat je zocht? Bekijk het profiel van deze 3 andere freelancers:

Naam Functie Plaats Ervaring
(jaren)
Details
Peter H
Interim managementBeerzel30
Luc-Andre
Interim managementTournai 25
Jurgen
BoekhoudenDadizele25
Deze site gebruikt cookiesIk snap het




Freelance tarieven - Boek Tips voor freelancers - Over Ons - Algemene Voorwaarden - Privacybeleid
Freelancers op competentie of regio - Freelance jobs - Freelance vertalers
Copyright © 2011-2019. FreelanceNetwork.be