FreelanceNetwork.be is al 13 jaar de meest actieve community van freelancers en opdrachtgevers.


Schakel nu een freelancer in

162 opdrachtgevers vonden vorige maand al een freelancer

Populaire categorieën

Nieuwe freelancers

Ken Reyniers

Ken Reyniers

...
Bart Thienpondt

Bart Thienpondt

Thivantis is een adviesbureau gespecialiseerd in ERP-implementatie, IT-projecten en digitalisering. We creëren een...
Tom Vander Sande

Tom Vander Sande

...

Hoe het werkt

Plaats uw opdracht gratis

Geef uw opdracht in op onze website. Geef een titel in wat u zoekt en het werk dat uitgevoerd moet worden. Geef uw contactgegevens in zodat freelancers op voorhand kunnen nagaan of zij een meerwaarde zijn voor uw bedrijf.

Creëer uw profiel

Vervolledig uw profiel met een persoonlijke beschrijving en uur-tarief.

Verspreiding naar de freelancers

Wij lezen uw opdracht na en verspreiden ze gratis onder de freelancers die aan uw selectiecriteria voldoen. Dit gebeurt via onze vacaturedatabase en via onze jobmailing.

Reageer op berichten

Kom direct in contact met opdrachtgevers via onze website.

nieuwste jobs

B2B sales

Categorie:
verkoop
Werkplek:  
100% op kantoor freelancer
Duur:  
> 4 weken
Plaats:   
Vlaams-Brabant

Portefeuille: Vlaams-BrabantTaal: NederlandsBen jij een gedreven sales professional met een passie voor het ontwikkelen van nieuwe zakelijke relaties? Zoek je een dynamische rol waarin je direct invloed hebt op de groei van onze organisatie? Wij zijn op zoek naar een B2B Sales Medewerker voor de verkoop van onze (door de KMO-portefeuille erkende) strategische HR-diensten.Wat ga je doen?- Prospectie: Je identificeert en benadert actief nieuwe zakelijke klanten (hunting).- Leadopvolging: Je legt zelf een eigen prospectendatabase aan en bent verantwoordelijk voor het onderhoud hiervan- Eerste Contact: Je legt het eerste contact met potentiële klanten via Microsoft Teams om onze diensten te introduceren en de behoeften van de klant te begrijpen.Wij bieden:- De kans om te werken in een groeiende sector met een portfolio van hoogwaardige HR-oplossingen.- Je bepaalt zelf de momenten waarop je werkt, en kan alles volledig van thuis uit afwerken. - Je werkt op basis van een aantrekkelijk commissiesysteem dat je harde werk en successen beloont.Wie zoeken wij?- Je hebt ervaring in B2B-verkoop, bij voorkeur in de dienstensector.- Je bent zelfstandig, resultaatgericht en hebt uitstekende communicatieve vaardigheden.- Je spreekt vloeiend Nederlands en hebt een sterke affiniteit met de regio Vlaanderen.- Werken op commissie geeft je net die extra kick om ervoor te...

Freelance Personal Assistant - Part-time - Zaventem

Categorie:
administratie
Werkplek:  
Deels bij klant - deels op kantoor freelancer
Duur:  
> 4 weken
Plaats:   
Vlaams-Brabant

The company we are recruiting for is looking for a part-time freelance Personal Assistant. The ideal candidate will be responsible for a range of activities which will assist this organization's leadership. In this position, you should feel comfortable coordinating calendar appointments, managing communications, and planning events, as necessary.  ResponsibilitiesCoordinate and schedule calendar appointments (contacting the client, booking the locations, …)Manage all incoming and outgoing communicationsMaintain client timesheets and report accuratelyClient invoicingPre accounting work (prep invoices for accountant, …)Schedule travelPlanning eventsCreate workshop materialsother adhoc tasksQualificationsBachelor's degree or equivalentAbility to handle multiple tasks while staying organizedEfficient work methodshands-on mentalityAble to communicate (orally and written) fluently in Dutch and English. French is a plus (lots of scheduling is verbally in French).Timings to be discussed with the client (approx. 6 hrs per week). At least once per week (Mon or Wed) onsite support region Zaventem. Other hours can be done remote.If interested please send your cv and motivation...

Process / Incident / Change Manager

Categorie:
IT andere
Werkplek:  
Deels bij klant - deels op kantoor freelancer
Duur:  
> 4 weken
Plaats:   
Antwerpen

Als Incident Manager zorg je ervoor dat de relevante ITIL-processen voor het beheer van alle Managed Services effectief en efficiënt verlopen.  Je coördineert de cross-squad incidenten en changes, woont de operationele crisiscel bij of leidt deze en rapporteert aan het management.  Concreet verspreid je de gegevens met betrekking tot de processen naar de verschillende betrokken ICT-teams. Je ziet toe op de naleving van deze processen, je bewaakt en analyseert service levels om eventuele afwijkingen te escaleren. Indien nodig grijp je in bij de supportteams en hun managers. Je stelt acties voor om deze processen te verbeteren en helpt bij de evolutie van de tool voor het opvolgen van incidenten en problemen.Je leidt ook de vergadering voor het beheer van incidenten en het oplossen van problemen met de verantwoordelijken van de ICT-teams. Je coördineert de leden van de technische teams die tussenkomen in het beheer van grote incidenten. Je beheert ook de relaties met de "IT-klanten" wat betreft hun tevredenheid over de geleverde service. Verder beheer je de relatie met de verschillende partnerbedrijven op het vlak van onderhoudscontracten en service levels.Je werkt nauw samen met de verantwoordelijken voor de ITSM-processen: Change Management, Release Management, ...Tot slot stel je indicatoren op om de efficiëntie van de processen te waarborgen. Je stelt periodieke rapporten op over de afhandeling van incidenten en problemen. Je voert grondoorzaak-, impact- en herhalingsanalyses uit en definieert en volgt verbeteracties op met de betrokken teams.Wie zoeken wij?Wij zoeken in de eerste plaats een zeer gemotiveerde teamspeler die er niet voor terugdeinst om (snel) veel bij te leren.  Daarnaast zoeken we iemand die op zoek is naar een langlopende opdracht (jaarcontracten met verlenging) bij een zeer bekend Telecom / IT bedrijf dat voldoende mogelijkheden biedt om door te groeien.Affiniteit met of ervaring binnen een IT omgeving (Saas, networks, Cloud... ) is mooi meegenomen.  Daarnaast moet je stressbestendig zijn, er niet voor terugdeinzen om de zaken snel aan te pakken en moet je ook goed kunnen werken in teamverband.Verder ben je bereid om snel bij te leren d.m.v. cursussen of opleidingen die wij voorzien in functie van de job.Volgende zaken zijn mooi meegenomen:Je hebt een bachelor- of masterdiploma of bent gelijkwaardig door ervaring, hebt een brede kennis in IT zoals beveiliging, connectiviteit, Cloud en/of WPaas.Kennis van ITIL en/of een ITSM-tool is een pluspunt.Je hebt zeer goede interpersoonlijke vaardigheden, communiceert vlot met multidisciplinaire teams en kan vergaderingen leiden.Je pakt problemen nauwgezet, methodisch en constructief aan. Je kunt zelfstandig werken en neemt initiatief om zaken vooruit te helpen.Je stressbestendigheid stelt je in staat om met moeilijke situaties om te gaan.Wat maakt de opdracht uitdagend / aantrekkelijk?       Je kunt samenwerken met een enthousiast accountteam.Bestaande processen verbeteren & onderhouden.Je hebt te maken met meerdere interne / externe stakeholders met verschillende specialisaties.Jouw persoonlijkheid en waarden:        Uitstekende teamwerker           Communicatief en assertiefToegewijd aan kwaliteitKlantgericht      Gevoel voor verantwoordelijkheid en zelfinitiatief      Analytische instellingNauwe samenwerking met servicedesk eindgebruikersSkills / VereistenTalen:     Goede kennis van Engels en Nederlands; Frans is een pluspuntVaardigheden en ervaring:Ervaring met ITILv3, ITIL4 processen. Certificering in de foundations is een must.Ervaring in het ontwerpen / onderhouden van ITIL-processen.          Kennis van ITSM-tools zoals 4ME / Service Now is een pluspunt.Continue verbetering voor klantenservice en...

Zelfstandige of Freelance calculator

Categorie:
calculator
Werkplek:  
100% op kantoor freelancer
Duur:  
> 4 weken
Plaats:   
Antwerpen

Bij X zijn we op zoek naar een Zelfstandige of Freelance Calculator die niet alleen onze groeiende organisatiekomt versterken, maar ook actief bijdraagt aan het vormgeven van onze toekomst. We zoeken een collega die initiatief neemt, kansen ziet en deze weet te benutten. In deze rol ben je meer dan alleen een medewerker; je bent een ondernemer. Je verwelkomt klanten in onze showroom, begeleidt hen bij het maken van de perfecte keuzes voor hun materialen, kleur en textuur, en blijft hun primaire contactpersoon gedurende de gehele customer journey. Je bent verantwoordelijk voor het calculeren van het project, het opstellen van de offerte, en de administratieve opvolging tot aan de planning en opstart van de werf.We zoeken iemand die georganiseerd en punctueel is, oog voor detail heeft, goed is met cijfers en voldoening haalt uit een goed uitgevoerd project. Maar bovenal zoeken we iemand met een ondernemende geest, die initiatief neemt en proactief op zoek gaat naar manieren om onze diensten te verbeteren en onze groei te stimuleren.Bij X heerst een familiale sfeer en we hechten veel waarde aan ‘ownership’. We zoeken iemand wienspersoonlijkheid goed past binnen ons gezellige en gemotiveerde team, en die een interesse heeft in de wereld van kleuren, texturen en interieurafwerking.Ben jij de ondernemende geest die we zoeken? We kijken uit naar je...

Adverteren op sociale media

Categorie:
digital marketeer
Werkplek:  
Deels bij klant - deels op kantoor freelancer
Duur:  
> 4 weken
Plaats:   
Antwerpen

...

Boekhouder - dossierbeheerder

Categorie:
boekhouden
Werkplek:  
100% werken bij klant
Duur:  
< 1 week
Plaats:   
Oost-Vlaanderen

Het verwerken van de boekhouding van A tot Z, alsook het opstellen van de jaarrekeningen en...

FreelanceNetwork.be is al 13 jaar de meest actieve freelance community met meer dan 48.400 freelancers en 37.250 jobs.